Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΑΛΤΑΣ | 1 Δεκεμβρίου 2009, 22:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κ. Υπουργέ, Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας αυτή. Η επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την επιτυχία της αναβάθμισης της ίδιας της εκπαίδευσης. Τα σχολεία χρειάζονται τα στελέχη εκείνα που θα δώσουν ώθηση στην εκπαιδευτική διαδικασία, θα δώσουν δυναμική, θα οργανώσουν και θα κατευθύνουν τη λειτουργία της σχολικής μονάδας σε συγχρονισμό με την κοινωνία. Τα σχολεία χρειάζονται στελέχη ικανά που να αγωνίζονται αδιάκοπα για μια παρεχόμενη εκπαίδευση αντάξια των προσδοκιών της σύγχρονης γενιάς. Επομένως δεν θα πρέπει να ηγούνται των σχολικών μονάδων: 1. Εκπαιδευτικοί που έχουν "κλείσει τον κύκλο τους" και που βρίσκονται στη δύση της καριέρας τους. 2. Εκπαιδευτικοί που απλά ίσα ίσα καταφέρνουν να διεκπεραιώνουν την αλληλογραφία και τη συμπλήρωση των εγγράφων. 3. Εκπαιδευτικοί που στερούνται δημοκρατικού ήθους και δεν είναι αποδεκτοί από τους συναδέλφους τους. 4. Εκπαιδευτικοί που δεν κάνουν ανοίγματα του σχολείου στην κοινωνία. 5. Εκπαιδευτικοί που δεν συνεργάζονται με όλους τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση της παροχής της εκπαίδευσης στους μαθητές. 6. Εκπαιδευτικοί που δεν έχουν όραμα για να προάγουν με το έργο τους την παρεχόμενη εκπαίδευση. 6. Εκπαιδευτικοί που δεν εφαρμόζουν καινοτομίες. Στο νομοσχέδιο πρέπει να προβλέπεται με σαφήνεια και η αποτύπωση του παραγόμενου έργου του υποψήφιου στελέχους όταν αυτό προηγούμενα κατείχε θέση στελέχους και πρόκειται να επανακριθεί. Σίγουρα να προηγείται η μοριοδότηση και μετά οι αιτήσεις προτίμησης για τις θέσεις στελεχών.