Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γ. Ρ. | 1 Δεκεμβρίου 2009, 22:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Τα νέα παιδιά είναι το μέλλον μας και κατ'αυτή την έννοια αξίζουν το καλύτερο που μπορούμε να τους παρέχουμε. Οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν την διαπαιδαγώγησή τους θα πρέπει να είναι τόσο μορφωτικά άρτια καταρτισμένοι όσο και ψυχικά ώριμοι και ισοροπημένοι. Η απλή κατοχή ενός πανεπιστημιακού τίτλου δεν καθιστά τους ίδιους αυτοδίκαια ικανούς να διδάξουν, οπότε η διαδικασία διαγωνισμού μέσω ΑΣΕΠ διασφαλίζει την επιλογή των θεωριτικά ικανότερων. Πιστεύω ότι η περίοδος παραμονής των εκπαιδευτικών σε παραμεθόριες ή απομονομένες περιοχές θα πρέπει να είναι πενταετής. Προσπαθήστε να μειώσετε τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στην επιμόρφωση τους και τονίζοντας (και οικονομικά) την σημασία του εκπαιδευτικού. Η σταδιακή μείωση της ποσόστοσης πρόσληψης εκπαιδευτικών με το παλαιό συστημα σε βάθος πενταετίας, θα δώσει την δυνατότητα σε αυτούς που προσέφεραν μέχρι σήμερα να διοριστούν. Απαγορεύστε την στελέχωση Υπουργείων και Οργανισμών από αποσπασμένους εκπαιδευτικούς, γιατί η εκπαίδευση τους και το αντίστοιχο κόστος της πρέπει να 'επενδύονται' μόνο και αποκλειστικά στην εκπαίδευση. Δώστε ιδιαίτερη σημασία στην αξιολόγησή τους, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Με τιμή