Ο προτεινόμενος ελάχιστος αριθμός μαθητών (05) ανά τμήμα/εργαστήριο θα δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο το εκπαιδευτικό έργο που επιτελείται στις ΣΜΕΕ. Πως ένας εκπαιδευτικός θα υλοποιήσει εξατομικευμένο πρόγραμμα σε ένα τμήμα πέντε μαθητών που έχουν διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες; Υπάρχουν περιπτώσεις που οι μαθητές μπορούν να ομαδοποιηθούν, αλλά αυτός δεν είναι ο κανόνας. Ειδικά στους επαρχιακούς νομούς που δεν υπαρχουν ΕΕΓ και τα ΕΕΕΕΚ δέχονται όλους τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ο αριθμός των πέντε μαθητών ανα τμήμα/εργαστήριο παραπέμπει σε φύλαξη και όχι ποιοτική εκπαίδευση. Προτείνω το ελάχιστο 3 ή το πολύ 4 μαθητές ανά τμήμα.
Επίσης, προτείνω ο Σύλλογος Διδασκόντων με βάση τα δεδομένα που έχει, να καθορίζει σε ποιο τμήμα υπάρχει τεκμηριωμένη ανάγκη συνδιδασκαλίας. Π.χ σε ένα τμήμα με 5 μαθητές που συνυπάρχει μαθητής με αναπηρικό αμαξίδιο, μαθητής που παρουσιάζει συχνές κρίσεις επιληψίας, μαθητής με πολυαναπηρία και μαθητές με ΔΕΠΠΥ, υπάρχει η ανάγκη συνδιδασκαλίας.
Επίσης, συμφωνώ με την πρόταση «Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων της ΣΜΕΕ σε συνεργασία με τον Σύμβουλο ΕΕ μπορεί να αποφασίζεται η χρονική διάρκεια της διδακτικής ώρας από 35 έως 45 λεπτά της ώρας».
Ο προτεινόμενος ελάχιστος αριθμός μαθητών (05) ανά τμήμα/εργαστήριο θα δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο το εκπαιδευτικό έργο που επιτελείται στις ΣΜΕΕ. Πως ένας εκπαιδευτικός θα υλοποιήσει εξατομικευμένο πρόγραμμα σε ένα τμήμα πέντε μαθητών που έχουν διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες; Υπάρχουν περιπτώσεις που οι μαθητές μπορούν να ομαδοποιηθούν, αλλά αυτός δεν είναι ο κανόνας. Ειδικά στους επαρχιακούς νομούς που δεν υπαρχουν ΕΕΓ και τα ΕΕΕΕΚ δέχονται όλους τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ο αριθμός των πέντε μαθητών ανα τμήμα/εργαστήριο παραπέμπει σε φύλαξη και όχι ποιοτική εκπαίδευση. Προτείνω το ελάχιστο 3 ή το πολύ 4 μαθητές ανά τμήμα. Επίσης, προτείνω ο Σύλλογος Διδασκόντων με βάση τα δεδομένα που έχει, να καθορίζει σε ποιο τμήμα υπάρχει τεκμηριωμένη ανάγκη συνδιδασκαλίας. Π.χ σε ένα τμήμα με 5 μαθητές που συνυπάρχει μαθητής με αναπηρικό αμαξίδιο, μαθητής που παρουσιάζει συχνές κρίσεις επιληψίας, μαθητής με πολυαναπηρία και μαθητές με ΔΕΠΠΥ, υπάρχει η ανάγκη συνδιδασκαλίας. Επίσης, συμφωνώ με την πρόταση «Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων της ΣΜΕΕ σε συνεργασία με τον Σύμβουλο ΕΕ μπορεί να αποφασίζεται η χρονική διάρκεια της διδακτικής ώρας από 35 έως 45 λεπτά της ώρας».