Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη PROCOPIS | 1 Δεκεμβρίου 2009, 23:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι εκπαιδευτικοί κρίνονται κάθε ημέρα στην τάξη από τους μαθητές. Ποιος είναι καλύτερος και αμεσότερος κριτής; Δεν υπάρχει καθηγητής που να μη θέλει την αποδοχή από τους μαθητές. Απλά πείτε τους τι πρέπει να κάνουν κάνοντας σωστές επιμορφώσεις ( όχι πεταμένα χρήματα). Ποιος άλλος δημόσιος υπάλληλος κρίνεται; Ποιος μπορεί να κρίνει; Η επιστήμη δεν είναι αλάνθαστη , και για αυτό δεν πρέπει να δρά απορριπτικά (ούτε και εμείς οι καθηγητές στα παιδιά) αλλά συμβουλευτικά! Κάντε σωστές επιμορφώσεις! Συναντάμε στις επιμορφώσεις άσχετους συμβούλους (ούτε για γνωστικό!!!) χωρίς σχέδιο διδασκαλίας. Λένε ότι κάτσει! (σίγουρα θα υπάρχουν και εξαιρέσεις διότι γνωρίζω προσωπικά άριστους συμβούλους-επιμορφωτές ) Αν οι νέοι που διορίζονται (που στην πλειοψηφία τους έχουν όρεξη ) πάρουν στα σοβαρά αυτά που τους λένε στις επιμορφώσεις ΤΑ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! Δώστε τεχνικό εξοπλισμό στα σχολεία και στους καθηγητές για να μας διευκολύνεται , επιμορφώστε σε ουσιώδη πράγματα (παιδαγωγικά θέματα , χρήση τεχνολογιών …και όχι γενικότητες για να βγαίνει μια ομιλία )