Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη giorgos | 1 Δεκεμβρίου 2009, 23:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κ. Διαμαντοπούλου 1) Σκοπεύετε να κάνετε κάτι με το διαχωρισμό των ειδικοτήτων στον ΑΣΕΠ που τόσο ένθερμα υποστηρίζετε; Γιατί πρέπει οι φιλόλογοι του κλασικού να δίνουν εξετάσεις μαζί με τους αρχαιολόγους, τους ΦΠΨ (Φιλοσοφία, παιδαγωγική, ψυχολογία), τους ιστορικούς, καθώς και όποια άλλη άσχετη ειδικότητα υπάρχει; Γνωρίζουν αυτές οι ειδικότητες να διδάξουν αρχαία, λατινικά, έκθεση και αρχαία; Οι αρχαιολόγοι μπορούν να εργαστούν και στον ιδιωτικό τομέα, σε μουσεία στο υπουργείο πολιτισμού κλπ. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με το ΦΠΨ. 2) Μπορείτε με σαφήνεια να μου απαντήσετε, όσοι τελειώνουν την κλασική φιλολογία, που μπορούν να εργαστούν; Γιατί σιωπηλά ανέχεστε αυτή την αδικία; Σας βοηθάει να παίζετε με τις ελπίδες των ανθρώπων; Σας αρέσει να ρισκάρετε τη γνώση των παιδιών μας που θα την πάρουν με αμφίβολο τρόπο, μέσω ειδικοτήτων ουρανοκατέβατων; ‘Η απλά μας βολεύει η απαξίωση του υπάρχοντος συστήματος και θέλουμε έμμεσα να προωθήσουμε τα παιδιά μας στην ιδιωτική εκπαίδευση;’ Πάντως εγώ πιστεύω ότι αυτό κάνετε…αλλιώς σας προκαλώ να πάρετε θέση σε αυτό το βήμα…θα περιμένω την απάντησή σας με ενδιαφέρον, αφού είμαι σίγουρος ότι διαβάζετε καθημερινά και ανελλιπώς τα μηνύματα των χιλιάδων ανθρώπων, αναπληρωτών, ωρομισθίων, τριτέκνων, πολυτέκνων που αγωνιούν και δε ξέρουν πως θα καταφέρουν να βγάλουν πέρα την ημέρα τους. Βέβαια αυτά είναι ψιλά γράμματα για εσάς, αφού, δε μείνατε άνεργη ούτε μια στιγμή (νομάρχης, βουλευτής, ευρωβουλευτής, και πάλι βουλευτής, τώρα υπουργός και πάει λέγοντας.) Έχοντας λοιπόν πολεμήσει σε αυτά τα τόσο δύσκολα μετερίζια και έχοντας αποκτήσει πλέον την καθημερινή επαφή με τον πολίτη αλλά και επιδείξει την κοινωνική ευαισθησία που χρειάζεται, είμαι πλέον σίγουρος ότι θα ενσκύψετε στα προβλήματα μας και θα δώσετε τη λύση που χρειάζεται 3) Γιατί τους καθηγητές θέλετε να τους περάσετε από το κόσκινο του ΑΣΕΠ ντε και καλά, ενώ τους δασκάλους τους διορίζετε πριν καλά – καλά πάρουν πτυχίο; Έχουν τέλος πάντων αποκομίσει τόση πολύ γνώση, γνωρίζουν τόσο τέλεια τα παιδαγωγικά μαθήματα, που δε χρειάζεται να περάσουν τη βάσανο των εξετάσεων; Χαίρομαι που αδέκαστα και ακριβοδίκαια προσλαμβάνετε άμεσα τους δασκάλους ενώ με τον ίδιο ακριβώς τρόπο κάνετε το ίδιο και στους καθηγητές. Η αξιοκρατία σας ως σύνθημα θα παραμείνει εσαεί, να σας χαρακτηρίζει… 4)Δώστε μεταβατική περίοδο 5 τουλάχιστον ετών σε όσους είναι ήδη στον ενιαίο πίνακα, ενισχύστε και προστατέψτε το θεσμό των τριτέκνων αλλιώς βλέπω σε λίγα χρόνια να κάνουν μάθημα οι καθηγητές ο ένας στον άλλο, ελλείψει παιδιών… 5) Ελπίζω ειλικρινά να μη σας κούρασα πολύ. Ακόμη όμως πιο ειλικρινά περιμένω την απάντησή σας σε αυτό το βήμα ή για να σας διαφωτίσω, αν κάπου το κείμενό μου δεν είναι αρκετά κατατοπιστικό… 6) Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας… Κάποιος που θεωρεί ότι έτσι κι αλλιώς οι αποφάσεις είναι ειλημμένες…