Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΤΣΙΤΣΗΣ | 2 Δεκεμβρίου 2009, 00:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΟΛΑ ΚΑΛΑ,ΟΛΑ ΑΝΘΗΡΑ.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΕΣ-ΘΑΡΑΛΛΕΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ.ΕΔΩΣΑ 2 ΦΟΡΕΣ ΑΣΕΠ.ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΓΡΑΨΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ,ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ 71,25 ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ 46. ΕΧΩ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΟ 46.ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΑ 46. ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΟΥ?ΑΝΤΕ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ.ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΣ-ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΣΕΠ. ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΒΑΦΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΣΤΑΤΙΚΗΣ ΒΑΦΗΣ ΚΟΥΦΩΜΑΤΩΝ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ.ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ 2005. ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΔΩΣΩ 3 ΦΟΡΑ ΑΣΕΠ?ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΑΓΟΝΟΜΕΤΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ? ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ-ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ? ΤΡΕΛΛΑ ΠΟΥΛΑΜΕ.ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ?ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ? ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕΣ,ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ-ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ-ΜΟΝΙΜΟΣ ΟΠΟΤΕ ΠΕΡΑΣΕΙΣ,ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΡΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΑΝ ΔΙΟΡΙΖΟΣΟΥΝ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.ΣΤΑ 22 ΧΡΟΝΩΝ? ΑΝΤΕ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ.ΣΤΑ 30-35 ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ-ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΑ 22,ΑΦΟΥ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ? ΕΝΑ ΧΑΛΙ ΜΑΥΡΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΝΙΚΩΣ. ΕΛΛΑΤΩΣΤΕ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ.ΠΡΟΣΛΑΒΕΤΕ ΚΟΣΜΟ ΜΟΝΙΜΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΦΡΟΥΡΟΥΣ-ΕΠ.ΟΠ.-ΣΥΝΟΡΙΑΚΟΥΣ-ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ?Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ-ΖΗΤΑΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ-ΕΝΩ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΤΤΕΙ ΕΠΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ. 2 ΜΕΡΕΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ? ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ,ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΗΧΑΝΗ.ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ.ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΕΞΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΚΑΘΕΚΤΑ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ:ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΘΕΛΩ-ΤΟΣΑ-.ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΟΣΟΙ.ΩΡΑΙΑ.ΘΑ ΜΠΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ,ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΣΕΓΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ,ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ.ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ-ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ.ΑΞΙΟΙ ΚΟΙΝΩΣ. ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ. ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ?ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΣ? ΡΙΖΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΑΝΤΟΥ.ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.