Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Κλειδόπουλος Προκόπης | 2 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ τα 11 χρόνια προϋπηρεσίας μου σε δημόσιο σχολείο και τα 14 χρόνια παραμονής μου στην επετηρίδα με οδηγούν στις παρακάτω σκέψεις-απορίες: Το υπουργείο συμβουλεύεται την υπερδεκαετή πείρα που απόκτησε απο την μέχρι τώρα εφαρμογή των εξετάσεων ΑΣΕΠ; Λύθηκαν τα προβλήματα που δημιουργούσε η επετηρίδα ή έγιναν πιο σύνθετα; Επαληθεύτηκαν αυτοί που έλεγαν τότε πως η αναμπουμπούλα (κατάργηση επετηρίδας) έγινε με κρυφό σκοπό να χαρούν οι λύκοι(ρουσφετολόγοι) ψαρεύοντας στα θολά νερά δεκάδων κατάλογων και υποεπετηρίδων; Αναβαθμίστηκε η παρεχόμενη παιδεία; Αποδείχθηκε πράγματι τόσο εύκολο πράγμα, να ξεχωρίσει κανείς τον άξιο υποψήφιο εκπαιδευτικό με μια οκτάωρη εξέταση; Μήπως απλά αυξήθηκε η πελατεία των φροντιστηρίων; Χτυπήθηκε η παραπαιδεία από το δημόσιο σχολείο όταν αυτό άρχισε να επανδρώνεται με εκπαιδευτικούς που προετοιμάστηκαν σε φροντιστήρια για να δώσουν ΑΣΕΠ; Σωστά "ξεχάστηκε" το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας που προέβλεπε αρχικά η "μεταρρύθμιση Αρσένη"; Μήπως θα έπρεπε τα πανεπιστήμια να έχουν ενεργότερο ρόλο, με την ίδρυση π.χ. μεταπτυχιακών διδακτικής; Το γεγονός ότι στην εξαγγελία-εισήγηση της διαβούλευσης δεν θίγονται τέτοια θέματα με οδηγεί στην εκτίμηση πως το όλο θέμα θα αντιμετωπιστεί επιφανειακά, οπότε όποια "λύση" και να δοθεί δεν θα αποφέρει ουσιαστικά οφέλη παρά μόνο θα αναβάλει τις γρίνιες για κάποια χρόνια, αφού θα περιμένουμε να δούμε πως θα τα πάει το νέο σύστημα. Για να διορθώσουμε την κατάσταση που επικρατεί δεν αρκεί απλά να την περιγράφουμε. Πρέπει να δούμε τι μας οδήγησε στο χάλι αυτό. Αλλιώς τζάμπα συζητάμε. Ελπίζω στο τέλος να αποδειχθώ απλώς γρινιάρης και σας εύχομαι με όλη μου την ψυχή, και σαν εκπαιδευτικός και σαν γονιός, να μπορέσετε να καθαρίσετε την "κόπρο του Αυγεία". Δυστυχώς για να γίνει αυτό, δεν φτάνει να είναι κάποιος "Ηρακλής", πρέπει να έχει στη διάθεσή του και καναδυό ποτάμια.