Σύμφωνα με τα κριτήρια πρόσληψης εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής θεωρώ ότι πρέπει να προσμετρώνται αθροιστικά όλα τα προσόντα που έχει ο κάθε εκπαιδευτικός, ήτοι σεμινάριο στην ειδική αγωγή ,μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή , μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία.Ούτως ή άλλως τα γνωστικά αντικείμενα των μεταπτυχιακών είναι διαφορετικά. Με αυτόν τον τρόπο θα αναγνωρίζονται όλα όσα έχει κάνει χωρίς να υποβαθμίζονται τα προσόντα του.
Σχετικά με την προσμέτρηση της προυπηρεσίας θεωρώ ότι πρέπει να προσμετράται με 0,1 έναντι 0,2 που προτείνεται στο σχέδιο νόμου.
Σύμφωνα με τα κριτήρια πρόσληψης εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής θεωρώ ότι πρέπει να προσμετρώνται αθροιστικά όλα τα προσόντα που έχει ο κάθε εκπαιδευτικός, ήτοι σεμινάριο στην ειδική αγωγή ,μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή , μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία.Ούτως ή άλλως τα γνωστικά αντικείμενα των μεταπτυχιακών είναι διαφορετικά. Με αυτόν τον τρόπο θα αναγνωρίζονται όλα όσα έχει κάνει χωρίς να υποβαθμίζονται τα προσόντα του. Σχετικά με την προσμέτρηση της προυπηρεσίας θεωρώ ότι πρέπει να προσμετράται με 0,1 έναντι 0,2 που προτείνεται στο σχέδιο νόμου.