Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΠΕΤΡΟΣ ΤΖΙΜΑΣ | 2 Δεκεμβρίου 2009, 00:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συνάδελφοι, Ο Διευθυντής του σχολείου δεν έχει καμμία σχέση με τη διαχείρηση χρημάτων [ούτε σπούδασε για αυτό, ούτε μπορεί εύκολα να το κάνει]. Κύριο έργο του Διευθυντή είναι η διαχείρηση του προσωπικού, η καλή επαφή και συνεργασία με τους καθηγητές και τους μαθητές, η άμεση συνεργασία με τους γονείς, η καλή λειτουργία των θεσμικών οργάνων του σχολείου, [σχολικό συμβούλιο, σχολική επιτροπή, σύλλογος διδασκόντων, σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, μαθητικά συμβούλια], η συχνή επαφή με τους σχολικούς συμβούλους, με τους υπευθύνους διαφόρων δραστηριοτήτων, η άμεση και παοδοτική συνεργασία με τους υπόλοιπους φορείς της τοπικής κοινωνίας [Δήμος, Νομαρχία, πολιτισμός, θἐατρο, κινηματογράφος, μουσική κλπ] Γιατί να εμπλέκεται ο Διευθυντής του σχολείυ θέματα όπως: προμήθεια πετρελαίου, γραφική ύλη, υλικά καθαριότητας, επισκευές, συντήρηση, βάψιμο του κτιρίου, διαγωνισμοί κυλικείων, έλεγχος κυλικείου και τόσες άλλες αρμοδιότητες που είναι χρονοβόρες, ανούσιες για ένα Διευθυντή, ακόμα και "ύποπτες"; Γιατί να μην υπάρχει σε κάθε σχολείο και ένας δεύτερος Διευθυντής- Διαχειριστής -όχι υποχρεωτικά εκπαιδευτικός -που να αναλμβάνει τέτοιες αρμοδιότητες; Ευχαριστώ Π.Τ.