• Σχόλιο του χρήστη 'Νικολέτα' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 01:03

    Διαφωνώ κάθετα με τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ όσο κάθετα διαφωνώ και με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα των τελευταίων 25 ετών όπως το γνώρισα από μαθήτρια έως τα σήμερα που είμαι εκπαιδευτικός. Ως πότε η εκπαίδευση και η γνώση θα ταυτίζεται με τον ανταγωνισμό, το άγχος, τη δυσκολία, την απογοήτευση; Ποια δια βίου μάθηση προωθείται και πώς, όταν με τις συνεχείς εξετάσεις και την στείρα ύλη απαξιώνεται τη μεταγνωστική ικανότητα και τη διάθεση για κριτική σκέψη μαθητών και καθηγητών;και είναι για εσάς εγγύηση ότι η καλή μου γνώση της ύλης με καθιστά ικανό να διαχειριστώ την παραβατικότητα των μαθητών μου στην τάξη και να τους τονώσω το κίνητρο τους για μάθηση; Πόσοι αξιόλογοι καθηγητές αποτυγχάνουν καθημερινά ως παιδαγωγοί και έπιστρέφουν σπίτι τους βουρκωμένοι επειδή όσο εκείνοι δίδασκαν Σοφοκλή,πιστοί στην ύλη και με τον παραδοσιακό τρόπο, οι μαθητές τους ακουγαν μουσική κι έστελναν sms; Είμαι αναπληρώτρια φιλόλογος ειδικής αγωγής τα 2 τελευταία χρόνια. Έχω μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία και επίπλέον επιμόρφωση εμπειρία και αγάπη για τα παιδια με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Δεν με πειράζει που αντί να διδάσκω στα παιδιά μου αρχαία, τους μαθαίνω πώς να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και να δένουν τα κορδόνια τους, ακόμη κι αν το ξεχνούν την επόμενη μερα!Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μαθαίνουν ευχάριστά, με τον τρόπο που μπορόυν, ό,τι μπορούν. Με στεναχωρεί που μέχρι σήμερα δεν έχει διοριστεί ούτε ένας εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, παρά μόνο τα ΣΜΕΑ λειτουργούν με αποσπασμένους της γενικής!!Ανησυχώ που δεν κάνατε καμία ανακοίνωση για την Ειδική Αγωγή. Αναρωτιέμαι αν του χρόνου τα σχολεία αυτά θα επανδρωθούν με επιτυχόντες του ΑΣΕΠ γενικής παιδείας και με πιάνει κρύος ιδρώτας! Κα Διαμαντοπούλου, έτσι όπως μας μεγαλώσατε δεν υπάρχει πτυχιούχος που να μην μπορεί να επιτύχει σε ένα διαγωνισμό τύπου ΑΣΕΠ, αυτό είναι το λιγότερο από τη δυναμική ενός εκπαιδευτικού. Η ικανότητα όμως της επικοινωνίας, της ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων της σύγχρονης παιδαγωγικής, της ευελίξίας, της υιοθέτησης και προσαρμογής ποικίλων εκπαιδευτικών εργαλείων είναι το "κάτι" που μπορεί να κάνει τη διαφορά. Το δύσκολο δεν είναι να αξιολογηθεί η γνώση, το δύσκολο είναι να αξιολογηθεί αν υπάρχει η ικανότητα αυτή η γνώση να τεθεί στην υπηρεσία του μαθητή.