Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Απλη λογικη | 2 Δεκεμβρίου 2009, 01:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 1. Μια επιτυχία ΑΣΕΠ, αν δεν εισαι διοριστέος, να σου παρέχει το δικαίωμα να αποκτήσεις προϋπηρεσία και να οδηγηθείς στον πίνακα διορισμών απ΄τον οποίο θα γίνονται προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων (αν δεν καταργηθεί η ωρωμισθία)) αλλά και μόνιμων σε ορισμένο ποσοστό. Προτείνω 20% κατευθείαν από ΑΣΕΠ και 80% από τον πίνακα (αφού εκεί θα οδηγείται η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δηλαδή των επιτυχόντων αλλά μη διοριστέων). 2. Ο επόμενος διαγωνισμός ΑΣΕΠ να γίνεται όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό (όπως συμβαίνει παντού) δηλαδή όταν εξαντληθούν οι προηγούμενοι επιτυχόντες. 3. Να κλείσει κάθε ''παράθυρο'' (Σιβιτανίδειος, εκκλησιαστικά κ.λ.π.). 4. Οι ήδη επιτυχόντες ΑΣΕΠ να θεωρηθούν ως αυτό που πραγματικά είναι: επιτυχόντες. 5. Η ''μεταβατική'' φάση αφορά στους έχοντες προϋπηρεσία αλλά μη επιτυχόντες σε ΑΣΕΠ. Ας παραμείνουν στους πίνακες ως έχουν ή έστω ας έπονται σε σχέση με τους ήδη εγγεγραμμένους στους πίνακες που έχουν επιτυχία ΑΣΕΠ-ενδεχόμενη μελλοντική επιτυχία όμως να τους αναγνωριστεί. 6. Να είναι επιλογή κάθε επιτυχόντος η συμμετοχή σε επόμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ , όχι όμως για να αθροιστεί ο βαθμός αλλά μόνο για βελτίωση. 7. Οι θέσεις τοποθέτησης να καθορίζονται με κοινωνικά κριτήρια (αριθμό παιδιών κ.λ.π.) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1. Βασικός παράγοντας το ΑΣΕΠ - που αποτελεί και πρωταρχική επιδίωξη του υπουργείου. 2.Στελέχωση των σχολείων με πιο έμπειρους. 3.Δικαιοσύνη για τους παλιούς (η ισοπέδωση θα προκαλέσει μεγαλύτερες αδικίες). 4.Ευκαιρίες για τους καινούριους είτε για διορισμό είτε κυρίως για προϋπηρεσία που είναι πολυτιμότερη. 5. Όχι ανασφαλείς εκπαιδευτικοί χωρίς δεδομένη προοπτική και με βλέμμα διαρκώς στραμμένο στον ΑΣΕΠ. 6. Αποσυμφόρηση του ΑΣΕΠ (που αδυνατεί γενικά).