Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ | 2 Δεκεμβρίου 2009, 01:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ Σχετικά με τον άνευ όρων διορισμό των πολυτέκνων και την πρόταξη σε ποσοστό 20% των τριτέκνων έχω να παρατηρήσω τα εξής: Είναι πέρα για πέρα άδικο το σύνολο σχεδόν των εκπαιδευτικών να καλείται κάθε δύο χρόνια, αν είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό, μολονότι πέτυχαν σε εξετάσεις του ΑΣΕΠ, να επαναβεβαιώσουν ότι εξακολουθούν να κατέχουν τη γνώση που απέκτησαν, ενώ, κάποιοι άλλοι, που ο Θεός τους έδωσε το χάρισμα της πολυτεκνίας, με ευνοϊκές – χαριστικές διατάξεις να παρακάμπτουν τον ΑΣΕΠ και να διορίζονται μόνιμοι. Πιστεύω βαθιά, έχοντας υπόψη το δημογραφικό μας πρόβλημα, ότι η πολιτεία έχει χρέος να βοηθήσει οικονομικά τους πολυτέκνους και όχι διοικητικά σε βάρος των συναδέλφων τους. Άλλωστε, οι λόγοι αναζήτησης των καλύτερων εκπαιδευτικών μέσω των εξετάσεων χάνουν το νόημά τους, όταν άλλοι με άλλες ευεργετικές διατάξεις διορίζονται χωρίς να κρίνεται η γνωστική τους επάρκεια. Επιπλέον τον Έλληνα πολίτη που στέλνει τα παιδιά του στο σχολείο τον απασχολεί όχι το εύρος της οικογένειας του διδάσκοντος, αλλά αν αυτός είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών και του εκπαιδευτικού συστήματος. Με τιμή