Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αλέξης | 2 Δεκεμβρίου 2009, 01:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιθανόν η παιδεία πάσχει από εμάς τους ίδιους. Ακούω από όλες τις πλευρές μία μιζέρια και μία ελεημοσύνη λες και δεν επιτελούμε έργο. Θα πρέπει να αναλογιστεί κανείς μόνο και μόνο, ότι έχουμε μία μοναδική ευκαιρία στην ζωή μας να κατασκευάσουμε ανθρώπους-γνώστες της κοινωνίας τότε θα καταλάβουν όλοι τι θα πρέπει να επιτελούμε. Εκτός το μαθησιακό κομάτι που είναι απαραίτητο εφόδιο για την υπάρχουσα κοινωνία που ζούμε, το μαθησιακό κοινωνικό κομάτι που θα πρέπει να σμιλέψουμε τους μαθητές μας, το έχουμε ξαχάσει τελείως. Οι δάσκαλοι-διδάσκαλοι θα πρέπει να γίνουν το κέντρο πληροφόρησης των μαθητών. Εμείς έχουμε την ευκαιρία να διδάξουμε αρχές, κανόνες, στόχους στα παιδιά. Τα πάντα εξαρτώνται από εμάς. Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν θέλουμε την αξιολόγηση γιατί μάλλον είμαστε του δόγματος ''πάνω από το κεφάλι του καπετάνιου δεν χωράει άλλο καπέλο΄΄. Προτείνω την συνεχή ενημέρωση των καθηγητών για το τι είναι η αξιολόγηση, ποιος θα την εφαρμόσει,πως, με ποιους τρόπους αλλά πως θα γίνει η ανατροφοδότητση μιας κακής αξιολόγησης. Πιθανόν η αξιολόγηση θα πρέπει να γίνεται σε τοπική σχολική μονάδα με όσο το δυνατόν αξιολογητές, σεβαστούς από τον σύλλογο των διδασκόντων. Για τους διορισμούς όποιο σύστημα και να εφαρμοστεί αν δεν έχει την διαχρονικοτητά του θα καταρεύσει. Επειδή είμαι πολύτεκνος θα μιλήσω για τον περιβόητο νόμο 2004, όπου και η ΟΛΜΕ έχει σταθεί με αρνητική κριτική. Ο νόμος και ο διορισμός των πολύτεκνων δεν πρέπει να αλλάξει για έναν και μόνο λόγο. Το θεμέλιο, οι βάσεις ύπαρξης της παιδείας είναι τα παιδιά. Εμείς οι πολύτεκνοι στηρίζουμε και τροφοδοτούμε την βάση λίγο περισσότερο από ότι οι άλλοι γονείς με την πολυτεκνία μας. Συνεισφέρουμε στην συνεχή τροφοδοσία της παιδείας, δίνουμε λύση στο μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας- την υπογενητικότητα. Το κράτος δεν μας λυπάται αλλά μας έχει ανάγκη. Δεν χρωστάμε σε κανέναν μας χρωστάνε. Εγώ δεν μπορώ και δεν θέλω να απολογούμαι για το πως διορίστηκα, αν όργωσα όλη την Ελλάδα σαν αναπληρωτής (δεν έχω κάνει ποτέ μου), ποια είναι η οργανική μου κ.ά. Νομίζουν μερικοί ότι η ζωή μας ξεκινάει από τον διορισμό μας και μετά. Πιστεύω ότι το κλειδί του όλου σκηνικού που λέγεται παιδεία και την σωστή λειτουργία του αντανακλάται από 3 λέξεις. ''ορθή αξιολόγηση'', ''κοινωνική κατάρτηση'', ''ευελιξία στην μάθηση'' Αν πετύχει η αξιολόγηση σε σωστή βάση - μακρυά από κομματικούς παράγοντες τότε το πρόβλημα του διορισμού θα λυθεί αμέσως. Όταν έχεις μία υγειή κοινότητα, αυτός που θα θέλει να μπει θα πρέπει να παλέψει.