Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Σωτήριος Π. Χατζής | 2 Δεκεμβρίου 2009, 06:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προς κυρία Ελένη και άλλους πολλούς που διαμαρτύροντε ότι είναι σε μεγάλη ηλικία και αδιόριστοι: Δεν βλέπω τι διαφορετικό έχουν οι πτυχιούχοι των "καθηγητικών" σχολών σε σχέση με όλους τους άλλους πτυχιούχους. Σας είπε ποτέ κανείς ότι ειδικά για τους αποφοίτους αυτών των σχολών και μόνο για αυτούς το κράτος υπογράφει συμβόλαιο μελλοντικής απασχόλησης; Και κάτι ακόμα: Εγώ ξέρω παιδιά που έβγαλαν την σχολή και διορίστηκαν αμέσως μέσω ΑΣΕΠ. Προφανώς αυτά ξέρουν το αντικείμενό τους καλύτερα από εσάς αγαπητή μου. Όπως λοιπόν τα παιδιά στα ιδιωτικά έχουν δυνάμει τους καλύτερους καθηγητές έτσι και εγώ απαιτώ το ίδιο και για τα φτωχότερα παιδιά που πάνε στο δημόσιο σχολείο. Δηλαδή αν κάποιος είναι 40άρης, δεν εργάζεται σε φροντηστήριο, και δεν θυμάται όχι τι διδάχθηκε στο μαθηματικό αλλά ουτέ τριγωνομετρία Β' Λυκείου, πρέπει να τον στείλουμε σε ένα σχολείο να του κάνουν μάθημα οι ατυχείς μαθητές του;