Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βαρελάς Σωτήρης | 2 Δεκεμβρίου 2009, 09:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα. Υπουργέ επιτρέψτε μου να διαφωνήσω με την άποψη να προσμετρώνται τα μόρια εκπαιδευτικής πείρας σε ΑΕΙ-ΤΕΙ κάτι που θα τεκμηριώσω παρακάτω. Ένα μεγάλο μέρος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αποσπώνται για μεγάλο χρονικό διάστημα (περίπου 3 έτη) από τις υπηρεσίες τους στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής είτε για παροχή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ΕΤΕΠ κτλ. Σίγουρα η προσωπική μάθηση είναι πλεονέκτημα και ειδικά στο χώρο της εκπαίδευσης. Παρόλα αυτά η κατοχή διδακτορικού διπλώματος δεν είναι τόσο αναγκαία στην άσκηση των καθηκόντων του διδασκάλου της δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτό που έχει ανάγκη το σχολείο είναι εκπαιδευτικοί με δεξιότητες που να είναι κοντά στο μαθητή. Ναι στη μεταπτυχιακή και σεμιναριακή εκπαίδευση των εκπαιδευτικών αλλά η εκπόνηση διδακτορικής διατριβής πρέπει να αφορά τον ίδιο και να αποτελεί προσωπική του υπόθεση δίχως να εγκαταλείπει το σχολείο. Ένα μέρος αποσπασμένων στη τριτοβάθμια εκπαίδευση για εκπαιδευτικούς σκοπούς εργάζεται ελάχιστες ώρες στα πανεπιστήμια στερόντας θέσεις από νέους υποψήφιους διδάκτορες και ερευνητές που διεκδικούν αποκλειστικά παρόμοιες θέσεις. Άποψη μου είναι ότι ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι κοντά στο μαθητή και στο σχολείο χωρίς να τον αποσπά καμία άλλη δραστηριότητα.