• Σχόλιο του χρήστη 'BAS' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 09:28

    Καλημέρα σας! θα ήθελα κι εγώ να εκφράσω κάποιες απορίες και σκέψεις σχετικά με το σύστημα πρόσληψης. α)Γιατί θα πρέπει οι εκπαιδευτικοί να αποδεικνύουν ότι πράγματι άξιζαν που πήραν το πτυχίο τους και είναι άξιοι να εργαστούν στο δημόσιο σχολείο, ενώ σε τομείς όπως αυτός της ΥΓΕΙΑΣ οι προσλήψεις γίνονται με μοριοδότηση; β)Γιατί θα πρέπει να δίνεται η ευκαιρία μόνο σε αυτούς που έχουν την οικονομική δυνατότητα είτε να παρατήσουν τη δουλειά τους ή και την οικογένειά τους, είτε να πληρώσουν φροντιστήρια, για να ασχοληθούν μόνο με το ΑΣΕΠ; γ)Η καταλληλότητα του εκπαιδευτικού κρίνεται από 80 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για το γνωστικό, 30 παιδαγωγικών και δύο θέματα διδακτικής; δ)Σίγουρα δίνεται η ευκαιρία σε νεότερους να εργαστούν στο σχολείο αλλά μήπως έτσι <>; ε)Μήπως αυτά τα 10 χρόνια που έχουν γίνει προσλήψεις από ΑΣΕΠ η εκπαίδευση έχει γίνει καλύτερη; στ)Η πραγματική αξιολόγηση, που τόσο πολύ ακούγεται, δεν μπορεί να κρίνει ποιος νεοπροσλαμβανόμενος αλλά και ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ στο δημόσιο σχολείο κάνει σωστά τη δουλειά του; ζ) Το σύστημα της προϋπηρεσίας δική σας κυβέρνηση το ξεκίνησε με μη αξιοκρατικά μέσα -και το διαιώνισαν ΟΛΕΣ οι επόμενες- δίνοντας για ακόμη μια φορά ψεύτικες ελπίδες σε χιλιάδες ωρομίσθιους που τώρα τους πετάτε ως άχρηστους. Μήπως και τώρα υπάρχει σκέψη για νέα <> για να βολευτούν οι <>; Αυτά και πολλά άλλα θα μπορούσε κανείς να σχολιάσει. Νομίζω ότι η κυβέρνησή σας πρέπει να σκεφτεται και μετά να ανακοινώνει γιατί τα τέσσερα χρόνια δεν αργούν να περάσουν!