Άρθρο 06, §4: Μαθητές που φοιτούν σε σχολεία της γενικής εκπαίδευσης ή σε ΤΕ μπορούν να υποστηρίζονται με την παρουσία Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), ανάλογα με το είδος της κινητικής αναπηρίας τους και τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που απορρέουν από αυτή και στην περίπτωση αυτή δε χορηγείται παράλληλη στήριξη. Η δυνατότητα στήριξης μαθητών του προηγούμενου εδαφίου μπορεί να αφορά και σε σχολικό νοσηλευτή και στις δύο περιπτώσεις κατόπιν αναλυτικής και τεκμηριωμένης γνωμάτευσης αποκλειστικά από διευθυντή σχετικής κλινικής δημόσιου νοσοκομείου.
Μαθητές που φοιτούν σε σχολεία της γενικής εκπαίδευσης ή σε ΤΕ Εξειδικευμένο ομαδικό ή εξατομικευμένο πρόγραμμα διευρυμένου ωραρίου υποστηρίζονται με την παρουσία Λογοθεραπευτή της ΕΔΕΑΥ ή Λογοθεραπευτή του ΚΕΔΔΥ ή Λογοθεραπευτή ΠΕ 21 ή 26
στηρίζοντας την εκπαιδευτική διαδικασία μαθητών που παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές διαταραχές ακοής (κωφοί, βαρήκοοι ή/και φορείς κοχλιακών εμφυτευμάτων), διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, πολυγλωσσία, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία και δυσορθογραφία, ΔΕΠΥ, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή(συν. Αναπτυξιακή Διαταραχή Λόγου).
Άρθρο 06, §4: Μαθητές που φοιτούν σε σχολεία της γενικής εκπαίδευσης ή σε ΤΕ μπορούν να υποστηρίζονται με την παρουσία Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), ανάλογα με το είδος της κινητικής αναπηρίας τους και τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που απορρέουν από αυτή και στην περίπτωση αυτή δε χορηγείται παράλληλη στήριξη. Η δυνατότητα στήριξης μαθητών του προηγούμενου εδαφίου μπορεί να αφορά και σε σχολικό νοσηλευτή και στις δύο περιπτώσεις κατόπιν αναλυτικής και τεκμηριωμένης γνωμάτευσης αποκλειστικά από διευθυντή σχετικής κλινικής δημόσιου νοσοκομείου. Μαθητές που φοιτούν σε σχολεία της γενικής εκπαίδευσης ή σε ΤΕ Εξειδικευμένο ομαδικό ή εξατομικευμένο πρόγραμμα διευρυμένου ωραρίου υποστηρίζονται με την παρουσία Λογοθεραπευτή της ΕΔΕΑΥ ή Λογοθεραπευτή του ΚΕΔΔΥ ή Λογοθεραπευτή ΠΕ 21 ή 26 στηρίζοντας την εκπαιδευτική διαδικασία μαθητών που παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές διαταραχές ακοής (κωφοί, βαρήκοοι ή/και φορείς κοχλιακών εμφυτευμάτων), διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, πολυγλωσσία, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία και δυσορθογραφία, ΔΕΠΥ, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή(συν. Αναπτυξιακή Διαταραχή Λόγου).