Η εισαγωγή της ειδικότητας του θεατρολόγου (πτυχιούχου Τμήματος Θεατρικών Σπουδών-ΠΕ 32.50) στην Ειδική Αγωγή/Εκπαίδευση αποτελεί επιτακτική ανάγκη στο πλαίσιο της επιταγής μιας διεπιστημονικής θεραπευτικής/διαφοροδιαγνωστικής προσέγγισης με έμφαση στην άμεση βιωματική έκφραση, στη θεραπευτική παρέμβαση διά της τέχνης, αλλά και στη διάγνωση βάσει, μεταξύ άλλων, των εφαρμογών/μεθόδων της Δραματοθεραπείας. Ήδη η πρόταση εισαγωγής της ειδικότητας της Μουσικοθεραπείας ως θεραπευτικής μεθοδολογικής προσέγγισης διά της Μουσικής Τέχνης συνηγορεί στην ανάγκη της θεραπείας διά της Τέχνης.Αναντίρρητα, η Δραματοθεραπεία γειτνιάζει θεματικά με τη Ψυχοθεραπεία ως άμεσο παρακλάδι της. Για τους λόγους αυτούς,θα έπρεπε κατά λογική συνέπεια πέραν της νέας ειδικότητας του Μουσικοθεραπευτή να προστεθεί και η ειδικότητα του Θεατρολόγου (ΠΕ32.50) ως ειδικού επιστημονικού προσωπικού/Δραματοθεραπευτή στο πλαίσιο διάγνωσης και θεραπείας στην Ειδική Αγωγή. Αλήθεια, για ποιον λόγο και με βάση ποια σκοπιμότητα προτείνετε τον περιορισμό της διά της Τέχνης θεραπείας αποκλειστικά στη Μουσική Αγωγή;
Η εισαγωγή της ειδικότητας του θεατρολόγου (πτυχιούχου Τμήματος Θεατρικών Σπουδών-ΠΕ 32.50) στην Ειδική Αγωγή/Εκπαίδευση αποτελεί επιτακτική ανάγκη στο πλαίσιο της επιταγής μιας διεπιστημονικής θεραπευτικής/διαφοροδιαγνωστικής προσέγγισης με έμφαση στην άμεση βιωματική έκφραση, στη θεραπευτική παρέμβαση διά της τέχνης, αλλά και στη διάγνωση βάσει, μεταξύ άλλων, των εφαρμογών/μεθόδων της Δραματοθεραπείας. Ήδη η πρόταση εισαγωγής της ειδικότητας της Μουσικοθεραπείας ως θεραπευτικής μεθοδολογικής προσέγγισης διά της Μουσικής Τέχνης συνηγορεί στην ανάγκη της θεραπείας διά της Τέχνης.Αναντίρρητα, η Δραματοθεραπεία γειτνιάζει θεματικά με τη Ψυχοθεραπεία ως άμεσο παρακλάδι της. Για τους λόγους αυτούς,θα έπρεπε κατά λογική συνέπεια πέραν της νέας ειδικότητας του Μουσικοθεραπευτή να προστεθεί και η ειδικότητα του Θεατρολόγου (ΠΕ32.50) ως ειδικού επιστημονικού προσωπικού/Δραματοθεραπευτή στο πλαίσιο διάγνωσης και θεραπείας στην Ειδική Αγωγή. Αλήθεια, για ποιον λόγο και με βάση ποια σκοπιμότητα προτείνετε τον περιορισμό της διά της Τέχνης θεραπείας αποκλειστικά στη Μουσική Αγωγή;