Ως γενική παρατήρηση θα πρέπει να αναφερθεί ότι το Σ/Ν του Υπουργείου Παιδείας κρίνεται σε γενικές γραμμές ως η αρτιότερη προσπάθεια συνολικής αντιμετώπισης της δημόσιας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης για τα άτομα με αναπηρία.
Πάρα πολύ σημαντική είναι η αλλαγή του ισχύοντος μέχρι σήμερα όρου «ειδική αγωγή και εκπαίδευση» σε «ειδική εκπαίδευση», πλην όμως προκειμένου να αποτυπώνεται με ακόμη μεγαλύτερη σαφήνεια η φιλοσοφία και ο στόχος του νομοθέτη αλλά και για την εναρμόνιση του νομοσχεδίου και του πνεύματος του νομοθέτη με όσα ορίζονται στη Διεθνή Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, αλλά και του Συντάγματος της χώρας, ο τίτλος θα πρέπει να γίνει «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ».
Ως γενική παρατήρηση θα πρέπει να αναφερθεί ότι το Σ/Ν του Υπουργείου Παιδείας κρίνεται σε γενικές γραμμές ως η αρτιότερη προσπάθεια συνολικής αντιμετώπισης της δημόσιας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης για τα άτομα με αναπηρία. Πάρα πολύ σημαντική είναι η αλλαγή του ισχύοντος μέχρι σήμερα όρου «ειδική αγωγή και εκπαίδευση» σε «ειδική εκπαίδευση», πλην όμως προκειμένου να αποτυπώνεται με ακόμη μεγαλύτερη σαφήνεια η φιλοσοφία και ο στόχος του νομοθέτη αλλά και για την εναρμόνιση του νομοσχεδίου και του πνεύματος του νομοθέτη με όσα ορίζονται στη Διεθνή Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, αλλά και του Συντάγματος της χώρας, ο τίτλος θα πρέπει να γίνει «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ».