Στην παρ. 3 θα πρέπει να γίνει σαφής αναφορά και διευκρίνιση ότι τα Θεραπευτικά Προγράμματα Φ/Θ, Ε/Θ και λ/Θ που παρέχονται στους μαθητές των ΣΜΕΕ λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο ως υποστηρικτικά του εκπαιδευτικού έργου και της καλύτερης συμμετοχής σε αυτό των μαθητών με αναπηρίες και όχι ως ολοκληρωμένα προγράμματα αποθεραπείας-αποκατάστασης που λειτουργούν ορθώς εκτός εκπαιδευτικού πλαισίου.
Στην παρ. 6 γίνεται αναφορά για την πρώιμη παρέμβαση ότι αποτελεί μέρος της Ε.Ε. –και πολύ σωστά αναφέρεται- πλην όμως δε γίνεται καμία αναφορά σε όλο το υπόλοιπο ΣΝ για τη δημιουργία και λειτουργία δημόσιων δομών πρώιμης εκπαιδευτικής παρέμβασης. Θα πρέπει να συμπληρωθεί σχετική νομοθετική πρόβλεψη στα πλαίσια των δημόσιων ΣΜΕΕ για δημιουργία δομών - μονάδων Πρώιμης Παρέμβασης για παιδιά με αυτισμό, νοητική αναπηρία, Σύνδρομο Down, εγκεφαλική παράλυση, πολλαπλές αναπηρίες, κατά την προσχολική ηλικία, προκειμένου να επιτυγχάνεται η ομαλότερη, αλλά και ουσιαστική ένταξή τους στο σχολικό πλαίσιο κατά τη σχολική ηλικία.
Στην παρ. 3 θα πρέπει να γίνει σαφής αναφορά και διευκρίνιση ότι τα Θεραπευτικά Προγράμματα Φ/Θ, Ε/Θ και λ/Θ που παρέχονται στους μαθητές των ΣΜΕΕ λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο ως υποστηρικτικά του εκπαιδευτικού έργου και της καλύτερης συμμετοχής σε αυτό των μαθητών με αναπηρίες και όχι ως ολοκληρωμένα προγράμματα αποθεραπείας-αποκατάστασης που λειτουργούν ορθώς εκτός εκπαιδευτικού πλαισίου. Στην παρ. 6 γίνεται αναφορά για την πρώιμη παρέμβαση ότι αποτελεί μέρος της Ε.Ε. –και πολύ σωστά αναφέρεται- πλην όμως δε γίνεται καμία αναφορά σε όλο το υπόλοιπο ΣΝ για τη δημιουργία και λειτουργία δημόσιων δομών πρώιμης εκπαιδευτικής παρέμβασης. Θα πρέπει να συμπληρωθεί σχετική νομοθετική πρόβλεψη στα πλαίσια των δημόσιων ΣΜΕΕ για δημιουργία δομών - μονάδων Πρώιμης Παρέμβασης για παιδιά με αυτισμό, νοητική αναπηρία, Σύνδρομο Down, εγκεφαλική παράλυση, πολλαπλές αναπηρίες, κατά την προσχολική ηλικία, προκειμένου να επιτυγχάνεται η ομαλότερη, αλλά και ουσιαστική ένταξή τους στο σχολικό πλαίσιο κατά τη σχολική ηλικία.