Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΤΩΝΗΣ | 25 Νοεμβρίου 2009, 19:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προκειμένου να επιτευχθούν τόσο η αντικειμενικότητα στις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις όσο και η λειτουργικότητα σχολείων και διοικητικών υπηρεσιών με το δικαιότερο δυνατό τρόπο, προτείνω τα κάτωθι: 1. Καταγραφή των αναγκών στις διοικητικές υπηρεσίες 2. Αποτύπωση υπεράριθμων ανά ειδικότητα. 3. Κάλυψη των διοικητικών θέσεων μέσω της δήλωσης μετάθεσης. 4. Μοριοδότηση των διοικητικών θέσεων με ν+2 ή ν+3. Όπου ν τα μόρια της πλησιέστερης σχολικής μονάδας. Σημείωση: Ο σκοπός της μοριοδότησης είναι να ισορροπήσει το ισοζύγιο προσφοράς - ζήτησης για κάθε θέση. Καθώς οι διοικητικές θέσεις είναι λιγότερο θελκτικές για τους εκπαιδευτικούς (λιγότερες άδειες, περισσότερες ώρες εργασίας) θεωρώ ότι πρέπει να έχουν μία πριμοδότηση σε σχέση με τις θέσεις σε σχολεία. 5. Κατάργηση του θεσμού της απόσπασης. Εάν ισχύσουν τα παραπάνω, δε χρειάζεται να υφίσταται ο θεσμός καθώς καλύπτονται τόσο οι ανάγκες των σχολείων όσο και των διοικητικών υπηρεσιών. 6. Μεγαλύτερη πριμοδότηση των κοινωνικών παραγόντων (εντοπιότητα, συνυπηρέτηση, αριθμός τέκνων). Θεωρώ ότι η διάσπαση των οικογενειών των εκπαιδευτικών είναι το νούμερο ένα πρόβλημα του κλάδου. 7. Η Συνυπηρέτηση να μετράει σε επίπεδο νομού. 8. Όχι στην υποχρεωτική υπηρέτηση της οργανικής θέσης για 2 ή 3 χρόνια. Θα δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα σε οικογενειάρχες εκπαιδευτικούς χωρίς να προσφέρει κάτι παραπάνω στην ποιότητα της εκπαίδευσης του μαθητή.