Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 2 Δεκεμβρίου 2009, 10:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σκέψου το παρελθόν θα γνωρίσεις το μέλλον λέει ο σοφός λαός και εκείνο που θα πρέπει να αποφύγετε είναι η επανάληψη λαθών του παρελθόντος. Τα λάθη πολλά και τα πληρώνει σήμερα η εκπαίδευση στο σύνολό της. Τα στελέχη της εκπαίδευσης αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του συστήματος, φροντίζοντας για την συνεχή και ομαλή μεταφορά προς τη βάση των αποφάσεων της πολιτείας και κατά συνέπεια της βούλησης του λαού. Από αυτό και μόνο γίνεται κατανοητό ότι τα στελέχη της εκπαίδευσης πρέπει να είναι άτομα με εμπειρία και γνώση. Εμπειρία που θα πρέπει να πηγάζει από τη μάχιμη πολυετή πορεία τους στο χώρο του σχολείου και γνώση που θα προέρχεται από την επαφή του εκπαιδευτικού με το χώρο της γνώσης (σεμινάρια, συνέδρια, μετεκπαίδευση, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κ.ά.). Οι προϋποθέσεις για να γίνει κάποιος στέλεχος της εκπαίδευσης θα πρέπει να είναι αυστηρές με την έννοια της πληρότητας του χαρακτήρα και της προσωπικότητας και αυτό γιατί το αντικείμενο της εκπαίδευσης είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο. Η μοριοδότηση των αντικειμενικών και μη στοιχείων θα πρέπει να γίνει με ιδιαίτερη σύνεση λαμβάνοντας υπόψη το κόστος (χρονικό, οικονομικό, κοινωνικό) που απαιτείται για την απόκτηση ενός προσόντος και η αξία που έχει αυτό στον εκπαιδευτικό κόσμο αλλά και στην ευρύτερη κοινωνία. Τέλος η ικανότητα και η ισορροπία ενός στελέχους έχω την αίσθηση ότι δεν εξασφαλίζεται από μία ολιγόλεπτη συνέντευξη, της μορφής τουλάχιστον που είχε ως σήμερα με τις αστείες ερωτήσεις, (αφού αυτή ουσιαστικά καθορίζει την επιλογή του ή όχι) αλλά από την πολύπλευρη πορεία του στον κλάδο πράγμα το οποίο αντιλαμβάνομαι ότι είναι δύσκολο να τεκμηριωθεί. Απλά βάζω τις παραπάνω σκέψεις στο τραπέζι για προβληματισμό.