• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 10:16

    Όταν έχει κάποιος πτυχίο είναι αυτονόητο ότι είναι ικανός (σε αντίθετη περίπτωση δεν θα αποφοιτούσε). Για σκεφτείτε να έπρεπε να δίνουν γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ ακόμη και οι ιατροί πριν διοριστούν στα νοσοκομεία; Τότε προς τι το πτυχίο; Προσωπική μου άποψη είναι ότι με τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ γίνεται ένα φιλτράρισμα των υποψηφίων μιας και είναι αδύνατο να διορισθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι. Αλλά δεν είναι άδικο κάποιοι να δοκιμάζονται συνέχεια; Γιατί θα πρέπει η επιτυχία του εκπαιδευτικού εάν είναι επιτυχών αλλά μη διοριστέος να είναι δίχως αντίκρισμα; Από την άλλη ένας εκπαιδευτικός ο οποίος πέτυχε στον ΑΣΕΠ είναι καλύτερος από ένα άλλο ο οποίος έχει δουλέψει μέσα στην τάξη; Και από την άλλη με ποια κριτήρια δούλεψε ο ένας και δεν δούλεψε ο άλλος; Πιστεύω ότι με το ισχύων σύστημα μπορεί κανείς αποκτώντας προϋπηρεσία από πρόσθετη διδακτική στήριξη ή από ωρομισθία να μπει στους πίνακες και στην συνεχεία δουλεύοντας ως ωρομίσθιος στην αρχή και ως αναπληρωτής στην συνεχεία να διορισθεί. Οπότε χρειάζεται διαφάνεια και γιατί όχι ο ΑΣΕΠ. Από την άλλη εκπαιδευτικοί οι οποίοι πέτυχαν στον ΑΣΕΠ και είναι διοριστέοι δεν σημαίνει ότι είναι και ικανότεροι των μη διοριστέων. Σε πολλές ειδικότητες η διαφορά είναι μικρότερη της μονάδος. Γι’ αυτό και προτείνω: Οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών να γίνονται μόνο από πίνακες αναπληρωτών, (έτσι επιτυγχάνεις την πρόσληψη μονίμων εκπαιδευτικών με διδακτική εμπειρία) πίνακες στους οποίους θα συμπεριλαμβάνονται μόνο εκπαιδευτικοί επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. Η κατάταξη των εκπαιδευτικών στους εν λόγω πίνακες να γίνεται με μοριοδότηση ως παρακάτω. α. Για κάθε μονάδα πάνω από την βάση οποιουδήποτε διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ένα (1) μόριο. Εδώ θα πρέπει να τονίσω ότι θα πρέπει να προσμετρούνε όλες οι φορές που ο εκπαιδευτικός συμμετείχε. Με τον παραπάνω τρόπο αποκλείεις εκπαιδευτικούς οι οποίοι με αδιαφανείς προϋπηρεσίες θα δροσισθούν μιας και δεν θα μπουν ποτέ στον πίνακα. β. Για κάθε μήνα προϋπηρεσίας σε σχολείο που δούλεψε κατόπιν πρόσκλησης από τον εν λόγω πίνακα και μόνο από αυτόν ένα μόριο. Με τον παραπάνω τρόπο δίνεις κίνητρα σε εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν να βελτιώσουν την θέση τους στον πίνακα να δηλώσουν όλη την επικράτεια και να καλυφθούν όλα τα κενά των σχολείων και αποκλείεις προϋπηρεσίες που απόκτιουνται με απευθείας ανάθεση έργου (πχ ιδιωτικά σχολεία, ΠΔΣ, κτλ) Η αξιολόγηση να γίνεται και στους αναπληρωτές - ωρομισθίους οπότε όταν διορισθούν όσοι έχουν περισσότερους των 24 μηνών να μονιμοποιούνται κατευθείαν. Ως μεταβατικό στάδιο και για να μην αδικηθούν οι εκπαιδευτικοί που είναι ήδη εγγεγραμμένοι στον πίνακα αναπληρωτών ανεξάρτητα από τη θέση που κατέχουν σε αυτό, προτείνω την παραμονή τους σε αυτόν, την συνέχιση του δικαιώματός τους να δουλεύουν ως αναπληρωτές – ωρομίσθιοι με την προσμέτρηση τις προϋπηρεσίας τους για την βελτίωση της θέσης τους στον πίνακα, αλλά μέχρι να πετύχουν σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ να μην μπορούν να διορισθούν.