Α)Στην μοριοδότηση πρόσληψης αναπληρωτών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων της Ειδικής Αγωγής δεν λαμβάνεται υπόψη (δεν μοριοδοτείται) ο βαθμός του Μεταπτυχιακού ή Διδακτορικού στην Ειδική Αγωγή, παρά μόνο αυτός του αρχικού πτυχίου. Εκτιμώ ότι θα πρέπει να μοριοδοτείται, αφού με το συγκεκριμένο τοποθετούνται στην κατηγορία αυτή.
Β) Εντάσσονται στον πίνακα άτομα που δεν έχουν την απαιτούμενη κατάρτιση ή εξειδίκευση αλλά 10 μήνες προϋπηρεσίας και άνω σε μονάδες ειδικής αγωγή. Ένας τέτοιος ευαίσθητος χώρος χρειάζεται σίγουρα άτομα κατάλληλα παιδαγωγικά και ακαδημαϊκά καταρτισμένα.
Γ). Όλα τα τυπικά προσόντα (πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ετήσια επιμόρφωση) πρέπει να προσμετρούνται και η μοριοδότηση να γίνεται αθροιστικά. Είναι θεμιτό να μετράνε τα προγράμματα ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΕ από τη στιγμή που έχουν μπει συγκεκριμένα κριτήρια στην υλοποίησή τους, ειδικά για τις ειδικότητες/κλάδους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δεν υπάρχει βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής.
Σημειώνεται ότι η μοριοδότηση των συγκεκριμένων σεμιναρίων μέχρι το 2010 (όπου και πρόλαβαν να τα παρακολουθούν, όσοι τα «γνώριζαν») ήταν παράλογη. ΄Η θα πρέπει να μοριοδοτούνται όλα ή κανένα. Διότι η άδικη διάκριση είχε ως αποτέλεσμα τα άτομα αυτά να συγκεντρώσουν την προϋπηρεσία και να έχουν αποκλειστεί οι υπόλοιποι με περισσότερα ακαδημαϊκά προσόντα. Να προστεθεί ότι στο προσχέδιο του νόμου του Απριλίου της Ε.Ε. αναφέροταν ότι το σεμινάριο επιμόρφωσης μοριοδοτείται αθροιστικά, με αποτέλεσμα πολλοί εκπαιδευτικοί να στραφούν προς τα εκεί ξοδεύοντας χρόνο και χρήμα.
Σας ευχαριστώ.
Α)Στην μοριοδότηση πρόσληψης αναπληρωτών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων της Ειδικής Αγωγής δεν λαμβάνεται υπόψη (δεν μοριοδοτείται) ο βαθμός του Μεταπτυχιακού ή Διδακτορικού στην Ειδική Αγωγή, παρά μόνο αυτός του αρχικού πτυχίου. Εκτιμώ ότι θα πρέπει να μοριοδοτείται, αφού με το συγκεκριμένο τοποθετούνται στην κατηγορία αυτή. Β) Εντάσσονται στον πίνακα άτομα που δεν έχουν την απαιτούμενη κατάρτιση ή εξειδίκευση αλλά 10 μήνες προϋπηρεσίας και άνω σε μονάδες ειδικής αγωγή. Ένας τέτοιος ευαίσθητος χώρος χρειάζεται σίγουρα άτομα κατάλληλα παιδαγωγικά και ακαδημαϊκά καταρτισμένα. Γ). Όλα τα τυπικά προσόντα (πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ετήσια επιμόρφωση) πρέπει να προσμετρούνται και η μοριοδότηση να γίνεται αθροιστικά. Είναι θεμιτό να μετράνε τα προγράμματα ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΕ από τη στιγμή που έχουν μπει συγκεκριμένα κριτήρια στην υλοποίησή τους, ειδικά για τις ειδικότητες/κλάδους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δεν υπάρχει βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής. Σημειώνεται ότι η μοριοδότηση των συγκεκριμένων σεμιναρίων μέχρι το 2010 (όπου και πρόλαβαν να τα παρακολουθούν, όσοι τα «γνώριζαν») ήταν παράλογη. ΄Η θα πρέπει να μοριοδοτούνται όλα ή κανένα. Διότι η άδικη διάκριση είχε ως αποτέλεσμα τα άτομα αυτά να συγκεντρώσουν την προϋπηρεσία και να έχουν αποκλειστεί οι υπόλοιποι με περισσότερα ακαδημαϊκά προσόντα. Να προστεθεί ότι στο προσχέδιο του νόμου του Απριλίου της Ε.Ε. αναφέροταν ότι το σεμινάριο επιμόρφωσης μοριοδοτείται αθροιστικά, με αποτέλεσμα πολλοί εκπαιδευτικοί να στραφούν προς τα εκεί ξοδεύοντας χρόνο και χρήμα. Σας ευχαριστώ.