Σχετικά με το άρθρο 6 παράγραφος θ και συγκεκριμένα στην πρόταση: Όπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης...
Η συγκεκριμένη πρόταση έχει έντονα αντιπαιδαγωγικό χαρακτήρα καθώς Τμήμα Ένταξης έχουν τα σχολεία με μεγάλη οργανικότητα γεγονός που σημαίνει ότι είναι πολλές οι περιπτώσεις των διαγνωσμένων παιδιών που χρήζουν βοήθειας. Επιπρόσθετα η παράλληλη στήριξη είναι θεσμός που έχει ως κύριο στόχο την ένταξη του μαθητή στην τάξη και υλοποιείται αποκλειστικά μέσα στην τάξη.Δεν μπορεί να σχετίζεται η χορήγηση της παράλληλης με τη λειτουργία ή όχι Τμήματος Ένταξης.
Σχετικά με το άρθρο 6 παράγραφος θ και συγκεκριμένα στην πρόταση: Όπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης... Η συγκεκριμένη πρόταση έχει έντονα αντιπαιδαγωγικό χαρακτήρα καθώς Τμήμα Ένταξης έχουν τα σχολεία με μεγάλη οργανικότητα γεγονός που σημαίνει ότι είναι πολλές οι περιπτώσεις των διαγνωσμένων παιδιών που χρήζουν βοήθειας. Επιπρόσθετα η παράλληλη στήριξη είναι θεσμός που έχει ως κύριο στόχο την ένταξη του μαθητή στην τάξη και υλοποιείται αποκλειστικά μέσα στην τάξη.Δεν μπορεί να σχετίζεται η χορήγηση της παράλληλης με τη λειτουργία ή όχι Τμήματος Ένταξης.