Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ κτλ. Πως είναι όμως δυνατόν να προτάσσονται όταν δεν έχουν γνώσεις ειδικής εκπαίδευσης; Προσόν τους είναι η προσωπική/βιωματική αναπηρία; Είναι άραγε σε θέση όλοι τους να ανταπεξέλθουν σε δύσκολες καταστάσεις;; Πάνω απ όλα πρεπει να βάζουμε την ασφάλεια των παιδιών!
Το 30% που δόθηκε στους νηπιαγωγούς ΠΕ60.50 είναι ικανοποιητικό, πρέπει να αυξηθεί και το ποσοστό των δασκάλων ΠΕ70.50.
Όλα τα προσόντα θα έπρεπε να μοριοδοτούνται αθροιστικά, καθώς για να αποκτηθούν υπήρξε μεγάλη προσπάθεια. Αυτός που συνέχεια τρέχει και διαβάζει και πληρώνει και απο την τσέπη του πρέπει κάποια στιγμή να εκτιμηθεί!
Είναι άδικο ένα πτυχίο ειδικής αγωγής μη αυξημένων σπουδών, αμφιβόλου ποιότητας όπως λένε οι εξωτερικές αξιολογήσεις να προτάσσεται έναντι δασκάλων κ νηπιαγωγών με μεταπτυχιακά που το λιγότερο έχουν σπουδάσει 5,5 χρόνια. Πώς είναι δυνατόν οι απόφοιτοι 71,61 να προτάσσονται και μάλιστα στα γενικά σχολεία, στην παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όταν δεν έχουν επάρκεια διδασκαλίας στα γενικά σχολεία;; Γιατί προτάσσονται στους πίνακες νοηματικής και braille; Έχουν και εκεί βασικό πτυχίο;; Όλοι ειδικότητα, επάρκεια, δεν έχουμε; Εύλογες απορίες που δυστυχώς δεν παίρνουν απάντηση…
Είναι αδικία που δίνονται τόσα μόρια στους πολύτεκνους και στους τρίτεκνους και συνεχίζεται η μακροχρόνια αδικία που υπήρχε με την πρόταξη των πολυτέκνων και το 20% στις προσλήψεις των τριτέκνων εις βάρος άλλων. Με αυτό το σκεπτικό να μοριοδοτηθούν και όσες κοπέλες δεν μπορούν να κάνουν παιδιά και έχουν κάνει εξωσωματικές αλλά δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν.
Είναι ντροπή για τη χώρα μας να πετιούνται έξω από την εκπαίδευση εξειδικευμένα άτομα με προϋπηρεσία πολλών ετών για να τοποθετηθούν στη θέση τους 22παιδάκια!!
Σας παρακαλώ να εξετάσετε προσεκτικά τα παραπάνω.
Σε όλους τους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ΕΕ, σε κάθε φάση πρόσληψης προτάσσονται εκπαιδευτικοί με 67% και πάνω επ’ αόριστον αναπηρία ύστερα από σχετική πιστοποίηση του ΚΕΠΑ κτλ. Πως είναι όμως δυνατόν να προτάσσονται όταν δεν έχουν γνώσεις ειδικής εκπαίδευσης; Προσόν τους είναι η προσωπική/βιωματική αναπηρία; Είναι άραγε σε θέση όλοι τους να ανταπεξέλθουν σε δύσκολες καταστάσεις;; Πάνω απ όλα πρεπει να βάζουμε την ασφάλεια των παιδιών! Το 30% που δόθηκε στους νηπιαγωγούς ΠΕ60.50 είναι ικανοποιητικό, πρέπει να αυξηθεί και το ποσοστό των δασκάλων ΠΕ70.50. Όλα τα προσόντα θα έπρεπε να μοριοδοτούνται αθροιστικά, καθώς για να αποκτηθούν υπήρξε μεγάλη προσπάθεια. Αυτός που συνέχεια τρέχει και διαβάζει και πληρώνει και απο την τσέπη του πρέπει κάποια στιγμή να εκτιμηθεί! Είναι άδικο ένα πτυχίο ειδικής αγωγής μη αυξημένων σπουδών, αμφιβόλου ποιότητας όπως λένε οι εξωτερικές αξιολογήσεις να προτάσσεται έναντι δασκάλων κ νηπιαγωγών με μεταπτυχιακά που το λιγότερο έχουν σπουδάσει 5,5 χρόνια. Πώς είναι δυνατόν οι απόφοιτοι 71,61 να προτάσσονται και μάλιστα στα γενικά σχολεία, στην παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση όταν δεν έχουν επάρκεια διδασκαλίας στα γενικά σχολεία;; Γιατί προτάσσονται στους πίνακες νοηματικής και braille; Έχουν και εκεί βασικό πτυχίο;; Όλοι ειδικότητα, επάρκεια, δεν έχουμε; Εύλογες απορίες που δυστυχώς δεν παίρνουν απάντηση… Είναι αδικία που δίνονται τόσα μόρια στους πολύτεκνους και στους τρίτεκνους και συνεχίζεται η μακροχρόνια αδικία που υπήρχε με την πρόταξη των πολυτέκνων και το 20% στις προσλήψεις των τριτέκνων εις βάρος άλλων. Με αυτό το σκεπτικό να μοριοδοτηθούν και όσες κοπέλες δεν μπορούν να κάνουν παιδιά και έχουν κάνει εξωσωματικές αλλά δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν. Είναι ντροπή για τη χώρα μας να πετιούνται έξω από την εκπαίδευση εξειδικευμένα άτομα με προϋπηρεσία πολλών ετών για να τοποθετηθούν στη θέση τους 22παιδάκια!! Σας παρακαλώ να εξετάσετε προσεκτικά τα παραπάνω.