Άρθρο 1.
α) Ο νέος αυτός νόμος ανεμενα να εισαγάγει το ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και τη συρρύκνωση και το σταδιακό κλείσιμο των ειδικών σχολείων. Επιβάλεται από τα συμπεράσματα της έρευνας και είναι εφικτή ύστερα από τον εκσυγχρονισμό, η διεύρυνση και η εξειδίκευση όλων των ειδικών που συνεισφέρουν στην εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές ανάγκες και με αναπηρία.
β) επίσης θα ήταν καλό να οριστεί ρητά η σημασία και να προβλεφθεί - ευνοηθεί η συμβολή των γονέων, ως ενεργών δρώντων και συνεργατών στην εκπαίδευση των παιδιών τους
γ) Προτείνω τη θεσμοθέτηση της συνεκπαίδευσης ως αποκλειστικής για ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ προσχολικής ηλικίας. Θα αποτρέψει τον πρώιμο "αποκλεισμό" από τον κόσμο των ομηλίκων και θα συμβάλει ουσιαστικά στην προετοιμασία τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των μαθητών και των γονέων για τη συνεκπαίδευση στην Α΄βάθμια.
ΑΡΘΡΟ 2 παρ 7 και 8
Στις γνωμοδοτικές επιτροπές του ΥΠΑΙΘ θα ήταν καλό να μετέχουν μέλη ΔΕΠ Τμημάτων που θεραπεύουν γνωστικά αντικείμενα στελεχών της εκαπίδευσης μαθητων με ειδ. ανάγκες και με αναπηρία.
ΑΡΘΡΟ 27
Η διεπιστημονική συνεργασία και η διεπαγγελματική συμβουλευτική θαταν σκόπιμο να περιληφθεί στην επιμορφωση - μετεκπαίδευση
ΑΡΘΡΟ 33 παρ. 8
Για τον περιορισμό της γραφειοκρατείας θα ήταν καλό να οριστούν οι Σχολές και τα Τμήματα ΑΕι και ΤΕΙ που τοποθετούν συστηματικά ασκούμενους εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους,κλπ σε ΚΕΔΥ, ΣΜΕΑ ΕΔΕΑΥ κλπ.
Άρθρο 1. α) Ο νέος αυτός νόμος ανεμενα να εισαγάγει το ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και τη συρρύκνωση και το σταδιακό κλείσιμο των ειδικών σχολείων. Επιβάλεται από τα συμπεράσματα της έρευνας και είναι εφικτή ύστερα από τον εκσυγχρονισμό, η διεύρυνση και η εξειδίκευση όλων των ειδικών που συνεισφέρουν στην εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές ανάγκες και με αναπηρία. β) επίσης θα ήταν καλό να οριστεί ρητά η σημασία και να προβλεφθεί - ευνοηθεί η συμβολή των γονέων, ως ενεργών δρώντων και συνεργατών στην εκπαίδευση των παιδιών τους γ) Προτείνω τη θεσμοθέτηση της συνεκπαίδευσης ως αποκλειστικής για ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ προσχολικής ηλικίας. Θα αποτρέψει τον πρώιμο "αποκλεισμό" από τον κόσμο των ομηλίκων και θα συμβάλει ουσιαστικά στην προετοιμασία τόσο των εκπαιδευτικών, όσο και των μαθητών και των γονέων για τη συνεκπαίδευση στην Α΄βάθμια. ΑΡΘΡΟ 2 παρ 7 και 8 Στις γνωμοδοτικές επιτροπές του ΥΠΑΙΘ θα ήταν καλό να μετέχουν μέλη ΔΕΠ Τμημάτων που θεραπεύουν γνωστικά αντικείμενα στελεχών της εκαπίδευσης μαθητων με ειδ. ανάγκες και με αναπηρία. ΑΡΘΡΟ 27 Η διεπιστημονική συνεργασία και η διεπαγγελματική συμβουλευτική θαταν σκόπιμο να περιληφθεί στην επιμορφωση - μετεκπαίδευση ΑΡΘΡΟ 33 παρ. 8 Για τον περιορισμό της γραφειοκρατείας θα ήταν καλό να οριστούν οι Σχολές και τα Τμήματα ΑΕι και ΤΕΙ που τοποθετούν συστηματικά ασκούμενους εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους,κλπ σε ΚΕΔΥ, ΣΜΕΑ ΕΔΕΑΥ κλπ.