Διαφωνώ κάθετα με τους ξεχωριστούς πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 και ΠΕ70.50, και για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61 και ΠΕ60.50 αντίστοιχα, όπως διαφωνώ και με την ποσόστωση. Θεωρώ δίκαιο να αναρτώνται ενιαίοι πίνακες για ΠΕ60.50 με ΠΕ 61 κι ενιαίοι πίνακες για ΠΕ71 με ΠΕ70.50 όπου να προτάσσονται οι κάτοχοι διδακτορικών / μεταπτυχιακών τίτλων έναντι αυτών με βασικό πτυχίο .
Οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς τίτλους είναι σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα οι πλέον εξειδικευμένοι για να προσφέρουν υπηρεσίες τόσο σε συνεκπαιδευτικές δομές όσο και σε δομές ειδικής εκπαίδευσης, καθώς πέρα από τη βασική παιδαγωγική εκπαίδευση των 4 χρόνων (όπου εκτός των άλλων εμπεριέχονται μαθήματα ειδικής αγωγής) έχουν εξειδικευτεί περαιτέρω στην εκπαίδευση των ΑΜΕΕΑ (με το λιγότερο άλλο 1 χρόνο ανωτέρων σπουδών κι έρευνας).
Αντίθετα οι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής δεν έχουν ολοκληρώσει την βασική παιδαγωγική κατάρτιση, οπότε πως μπορούν να θεωρηθούν δάσκαλοι/νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής εάν πρωτίστως δεν έχουν βασικό πτυχίο δασκάλου/νηπιαγωγού και μάλιστα να προηγούνται;
Μην ξεχνάμε ότι οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς τίτλους καθώς κι εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν διδασκαλείο ήταν αυτοί που επί σειρά ετών στελέχωναν και στήριζαν τις δομές ειδικής εκπαίδευσης και σύμφωνα με αυτό το άρθρο απαξιώνονται οι τίτλοι και η υπηρεσία τους και οδηγούνται στην ανεργία.
Επιπλέον οι εκπαιδευτικοί με πτυχίο γενικής αγωγής και μετέπειτα τίτλους εξειδίκευσης στην ΕΑ είναι αυτοί που στελεχώνουν και το εκπαιδευτικό προσωπικό των πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής . Πως οι συγκεκριμένοι είναι άξιοι να εκπαιδεύσουν τους ΠΕ71 και ΠΕ61 αλλά παράλληλα οι ΠΕ61 κι ΠΕ71 να προηγούνται στην πρόσληψη από τους ΠΕ60.50 κι ΠΕ70.50;
Ας μη ξεχνάμε εξάλλου ότι οι διευθυντές των ειδικών σχολείων, οι σχολικοί σύμβουλοι ειδικής αγωγής και ακόμα και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής είναι εκπαιδευτικοί ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50. Είναι ακατάλληλοι λοιπόν και αυτοί;;;;;;;;
Διαφωνώ κάθετα με τους ξεχωριστούς πίνακες για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 και ΠΕ70.50, και για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ61 και ΠΕ60.50 αντίστοιχα, όπως διαφωνώ και με την ποσόστωση. Θεωρώ δίκαιο να αναρτώνται ενιαίοι πίνακες για ΠΕ60.50 με ΠΕ 61 κι ενιαίοι πίνακες για ΠΕ71 με ΠΕ70.50 όπου να προτάσσονται οι κάτοχοι διδακτορικών / μεταπτυχιακών τίτλων έναντι αυτών με βασικό πτυχίο . Οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς τίτλους είναι σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα οι πλέον εξειδικευμένοι για να προσφέρουν υπηρεσίες τόσο σε συνεκπαιδευτικές δομές όσο και σε δομές ειδικής εκπαίδευσης, καθώς πέρα από τη βασική παιδαγωγική εκπαίδευση των 4 χρόνων (όπου εκτός των άλλων εμπεριέχονται μαθήματα ειδικής αγωγής) έχουν εξειδικευτεί περαιτέρω στην εκπαίδευση των ΑΜΕΕΑ (με το λιγότερο άλλο 1 χρόνο ανωτέρων σπουδών κι έρευνας). Αντίθετα οι απόφοιτοι τμημάτων ειδικής αγωγής δεν έχουν ολοκληρώσει την βασική παιδαγωγική κατάρτιση, οπότε πως μπορούν να θεωρηθούν δάσκαλοι/νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής εάν πρωτίστως δεν έχουν βασικό πτυχίο δασκάλου/νηπιαγωγού και μάλιστα να προηγούνται; Μην ξεχνάμε ότι οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς τίτλους καθώς κι εκπαιδευτικοί που παρακολούθησαν διδασκαλείο ήταν αυτοί που επί σειρά ετών στελέχωναν και στήριζαν τις δομές ειδικής εκπαίδευσης και σύμφωνα με αυτό το άρθρο απαξιώνονται οι τίτλοι και η υπηρεσία τους και οδηγούνται στην ανεργία. Επιπλέον οι εκπαιδευτικοί με πτυχίο γενικής αγωγής και μετέπειτα τίτλους εξειδίκευσης στην ΕΑ είναι αυτοί που στελεχώνουν και το εκπαιδευτικό προσωπικό των πανεπιστημιακών τμημάτων ειδικής αγωγής . Πως οι συγκεκριμένοι είναι άξιοι να εκπαιδεύσουν τους ΠΕ71 και ΠΕ61 αλλά παράλληλα οι ΠΕ61 κι ΠΕ71 να προηγούνται στην πρόσληψη από τους ΠΕ60.50 κι ΠΕ70.50; Ας μη ξεχνάμε εξάλλου ότι οι διευθυντές των ειδικών σχολείων, οι σχολικοί σύμβουλοι ειδικής αγωγής και ακόμα και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής είναι εκπαιδευτικοί ΠΕ70.50 και ΠΕ60.50. Είναι ακατάλληλοι λοιπόν και αυτοί;;;;;;;;