Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ | 2 Δεκεμβρίου 2009, 10:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
2.12.2009 Αγαπητοί εκπαιδευτικοί. Μόνο αντικειμενικά κρητήρια στην αξιολόγηση στελεχών. (Αυτά μπορεί να είναι Σπουδές σε Διοικητικές επιστήμες, Μεταπτυχιακά Δημοσιευμένες εργασίες, Πτυχία ξένων Γλωσσών, Πιστοποίηση υπολογιστών) με φυσικά τα ανάλογα μόρια που αντιστοιχούν στις απαιτήσεις των καθηκόντων - υποχρεώσεων. Αποφύγετε να μοριοδοτήσετε τον συνδικαλισμό. Είναι σαν να καταργείτε την αξιολόγηση και να τοποθετείτε την όποια παραταξιακή λογική στην Διοικητική Πρακτική. Ζητάμε τεχνοκρατική αντίληψη και σύγχρονο τρόπο διοίκησης. Όχι το κόμμα στο κράτος. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΕΠΙΜΌΡΦΩΣΗ. θα δημιουργηθεί όμως μεγάλο πρόβλημα με το ποιοί θα ΕΠΙΜΟΡΦΩΘΟΥΝ γιατί θα διαπιστώσετε πολύ μεγάλο αριθμό ενδιαφερομένων. Πώς αυτοί θα επιλεγούν; Θα πρέπει εκεί να εφαρμοστούν κριτήρια αντικειμενικά και προσμετρήσιμα αν θέλετε να αποκτήσει το σύστημα αξιοπιστία. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΤΕΥΞΗ. Όχι σε αιτήσεις απλές και επιλογή με όποιο άλλο τρόπο πλήν αντικειμενικών κριτηρίων ( Δηλ. Πάλι πτυχία ή Διοικητικά προσόντα ) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ Μόνο με αντικειμενικό τρόπο. ( Αν συντρέχουν δικαστικές διώξεις καταδικαστικές Ε.Δ.Ε ) ΟΧΙ ΣΕ ΚΡΙΣΕΙΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΩ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΙΝΗΤΡΑ