• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Α.' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 11:05

    Είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός μέσω επιτυχίας στον ΑΣΕΠ και δεν με απασχολεί το θέμα άμεσα. Έχω όμως, πιστεύω, την κοινή λογική και εκφράζω την άποψή μου. Όσοι έχουμε δώσει ΑΣΕΠ, γνωρίζουμε ότι δεν είναι και η πανάκεια για την επιλογή των άξιων και ικανών, όπως τουλάχιστον διενεργείται. Οι προτάσεις που καταθέτετε έχουν πολλά κενά, αλληλοσυγκρούονται και οδηγούν σε αδιέξοδα. Οι περισσότερες δεν θα βοηθήσουν πουθενά, είναι μόνο για λόγους εντυπωσιασμού, απλά και μόνο για να πείτε ότι αλλάξαμε την παιδεία. Εξαιρώ μόνο την πρόταση για τα μόρια των αποσπασμένων. Απλά ερωτήματα: Ποιος θα εργαστεί του χρόνου ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος, εάν τα μόριά του είναι άχρηστα; Εάν και οι νεοδιόριστοι επιμορφώνονται για δύο χρόνια (κάτι που είναι σωστό) ποιος θα κάνει μάθημα; Πώς θα καλύψετε τα κενά στα σχολεία; Η φετινή σας πρακτική είναι δηλωτική για το μέλλον; Με πρόσχημα τους αποσπασμένους, τα σχολεία δεν έχουν καθηγητές. Ένα παράδειγμα συγκεκριμένο, ενδεικτικό για το πώς αντιμετωπίζετε τα κενά στα σχολεία και τους αναπληρωτές και απαντήστε μου. Στις 24 Οκτωβρίου, στη Β΄ Ηρακλείου, τα κανονικά κενά (21 ωρών) θεολόγων ήταν δέκα (10). Προσλάβατε έναν (1). Μετά από λίγες ημέρες, άλλον ένα (1). Μετά, ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Φτάσαμε στην 1η Δεκεμβρίου, κατά την οποία τα κενά των αναπληρωτών έσπασαν, για να προσληφθούν ωρομίσθιοι. Η παρανομία και η ολιγωρία στο μεγαλείο τους. Γιατί; Ποιος ευθύνεται; Θα δώσει κανείς δημόσιες εξηγήσεις; Με τα λόγια τα παχιά και τα ωραία, δεν γίνεται σωστή παιδεία. Αν αυτό λέγεται σωστή αντιμετώπιση του σχολείου και του εκπαιδευτικού δυναμικού, εγώ τότε είμαι τρελός.