• Σχόλιο του χρήστη 'καχύποπτος' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 12:00

    Η ακαμψία των οργανικών θέσεων (πέρα από τον τρόπο με τον οποίο τα κομματικά Π.Υ.Σ.Δ.Ε. τις ελευθερώνουν) δημιουργεί σοβαρά προβλήματα και εγκλωβισμούς εκπαιδευτικών. Και πιο συγκεκριμένα μπορεί για πολλά χρόνια να εγκλωβιστεί κάποιος π.χ. σε Γυμνάσιο, αφού οι "περιζήτητες" θέσεις σε Λύκειο είναι "πιασμένες". Το ίδιο μπορεί να ισχύει και ανάποδα. Το αποτέλεσμα είναι ότι μετά από κάποια χρόνια παραμονής στη μία βαθμίδα της μέσης εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί ίσως να μην είναι πια ικανοί να διδάξουν στην άλλη, αλλά και το σημαντικότερο έχουν χάσει την επαφή με το γνωστικό αντικείμενο της άλλης βαθμίδας. Η συνέχεια δηλαδή της εκπαίδευσης στο Γυμνάσιο και Λύκειο, υπάρχει στις περισσότερες περιπτώσεις μόνο θεωρητικά. Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε σοβαρά για τους εκπαιδευτικούς και την υποχρεωτική εναλλαγή μεταξύ Γυμνασίου και Λυκείου; Πιστεύω ότι αυτό θα μας βελτίωνε και στο παιδαγωγικό αλλά και στο γνωστικό μέρος. Η καθήλωση και η ρουτίνα έτσι κι αλλιώς είναι σίγουρο ότι σκοτώνει τη δημιουργικότητα τη φαντασία και την όρεξη για δουλειά.