Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ
Απαράδεκτο να τιθεται ποσόστωση στην πρόσληψη εκπαιδευτικών επειδή κατεχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικο. Πρώτα πρέπει να προσλαμβανονται οι κατεχοντες το βασικο τιτλο σπουδών. Γι αυτό άλλωστε υπάρχουν και τα εξειδικευμενα τμήματα Ειδικής Αγωγής (Βόλου και Μακεδονίας).
Σε ποιόν άλλο κλαδο λαμβάνεται υπόψη το μεταπτυχιακο ή το διδακτορικό? Πόσο μάλλον όταν δεν συνοδεύεται απο τον αντίστοιχο βασικό τίτλο σπουδών?
Οι ήδη κατέχοντες μεταπτυχιακο στην Ειδική Αγωγή, γνωρίζουν ότι με 4-5 μαθήματα ειδικής αγωγής, δεν μπορεί να θεωρείται ότι καλύπτουν το φάσμα των υπαρχόντων αναπηριών και της παιδαγωγικής τους αντιμετώπισης.Πόσο μάλλον οταν δεν παρέχεται και η δυνατότητα πρακτικής άσκησης.
(Επίσης με ποιά "λογική" υπάρχει η υψηλή ποσόστωση 30 % στους πε60.5? )
Στηρίζω τις θέσεις του ΣΑΤΕΑ Απαράδεκτο να τιθεται ποσόστωση στην πρόσληψη εκπαιδευτικών επειδή κατεχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικο. Πρώτα πρέπει να προσλαμβανονται οι κατεχοντες το βασικο τιτλο σπουδών. Γι αυτό άλλωστε υπάρχουν και τα εξειδικευμενα τμήματα Ειδικής Αγωγής (Βόλου και Μακεδονίας). Σε ποιόν άλλο κλαδο λαμβάνεται υπόψη το μεταπτυχιακο ή το διδακτορικό? Πόσο μάλλον όταν δεν συνοδεύεται απο τον αντίστοιχο βασικό τίτλο σπουδών? Οι ήδη κατέχοντες μεταπτυχιακο στην Ειδική Αγωγή, γνωρίζουν ότι με 4-5 μαθήματα ειδικής αγωγής, δεν μπορεί να θεωρείται ότι καλύπτουν το φάσμα των υπαρχόντων αναπηριών και της παιδαγωγικής τους αντιμετώπισης.Πόσο μάλλον οταν δεν παρέχεται και η δυνατότητα πρακτικής άσκησης. (Επίσης με ποιά "λογική" υπάρχει η υψηλή ποσόστωση 30 % στους πε60.5? )