Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αγγελοπουλος Νικολαος | 2 Δεκεμβρίου 2009, 12:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα στελεχη της εκπαιδευσης,Δ/ντες σχολικων μοναδων προισταμενοι εκπ/σης κ.λ.π. πρεπει να εχουν δωδεκαετη και πλεον διδακτικη εμπειρια. Οραμα τους και αγωνας τους, οραμα και αγωνας ταυτοχρονα του ΥΠΕΠΘ,θα ειναι ενα καλυτερο αυριο για τους μαθητες μας. Οχιλογια και εξαγγελιες Εργαζεται,αγωνια,αγαπαει οΔασκαλος¨ο μαθητης πειθεται.Σεβεται,εκτιμα,εργαζεται για το δικο του καλο. Βεβαιως ολα πρεπει ναμοριοδοτηθουν.Σεμιναρια,μεταπτυχιακα.Συναφη ομως με το εργο του Δασκαλου.Απαραιτητη ειναι και μια προσωπικη ακροαση μπροστα σε ανθρωπους ειδικους οπως ειναι ο ψυχολογος, ο κοινωνιολογος,για να διαγνωσκεται και η ισορροπια της προσωπικοτητας του υποψηφιου στελεχους.Πανω απο ολα η ακεραιοτητα του χαρακτηρα , το ηθος ,ηεντιμοτητα,η ευσυνειδησια,ενος δ/ντη η προισταμενου ειναι ο θεμελιος λιθος για μια υγιη εκπ/ση σε ολες τις βαθμιδες.Πιστεψτε το δεν ειναι ολοι καταλληλοι οσους και αν διαθετουν τιτλους αν δεν διαθετουν τα παραπανω...