κ. Υπουργέ, στην κατάρτιση των πινάκων αναπληρωτών ειδικής αγωγής στην β/θμια εκπαίδευση,πρέπει να μοριοδοτείται η επιτυχία στο ΑΣΕΠ (όπως συμβαίνει στους πίνακες γενικής αγωγής).Είναι το δικαιότερο κριτήριο κατάταξης, αφού οι εξετάσεις έγιναν το ίδιο έτος και με την ίδια ύλη για όλους, κάτι το οποίο δε συμβαίνει με το βαθμό πτυχίου. Με την ιδιότητα του καθηγητή Συνταγματικού δικαίου πρέπει να δώσετε λύσεις και στα παρακάτω:
1. Απαράδεκτη η μοριοδότηση σεμιναρίων (πουθενά στην Ευρώπη )
2. Να μειωθεί ο συντελεστής 0,2 μονάδες για κάθε μήνα προυπηρεσίας στο 0,1.
3. Ίσες και ίδιες ευκαιρίες σε όλους.
Ευχαρίστώ.
κ. Υπουργέ, στην κατάρτιση των πινάκων αναπληρωτών ειδικής αγωγής στην β/θμια εκπαίδευση,πρέπει να μοριοδοτείται η επιτυχία στο ΑΣΕΠ (όπως συμβαίνει στους πίνακες γενικής αγωγής).Είναι το δικαιότερο κριτήριο κατάταξης, αφού οι εξετάσεις έγιναν το ίδιο έτος και με την ίδια ύλη για όλους, κάτι το οποίο δε συμβαίνει με το βαθμό πτυχίου. Με την ιδιότητα του καθηγητή Συνταγματικού δικαίου πρέπει να δώσετε λύσεις και στα παρακάτω: 1. Απαράδεκτη η μοριοδότηση σεμιναρίων (πουθενά στην Ευρώπη ) 2. Να μειωθεί ο συντελεστής 0,2 μονάδες για κάθε μήνα προυπηρεσίας στο 0,1. 3. Ίσες και ίδιες ευκαιρίες σε όλους. Ευχαρίστώ.