• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 13:07

    Κυρία Διαμαντοπούλου καλημέρα σας. Παρακολουθώ εδώ και μέρες τις εξελίξεις αναφορικά με τις προωθούμενες αλλαγές στον τομέα της παιδείας καθώς είναι κάτι που αφορά άμεσα την επαγγελματική μου εξέλιξη και όχι μόνο.Έχουν γίνει πολλές ανακοινώσεις επι ανακοινώσεων από εμπλεκόμενους φορείς , παράγοντες και ανθρώπους σχετικούς ή μη με το θέμα διαδικτυακά και τηλεοπτικά και είναι γεγονός πως πολλά με βρίσκουν σύμφωνη και άλλα όχι. Σαν συμβασιούχος εκπαιδευτικός που είμαι τα τελευταία 6 χρόνια θα ήθελα να ακούσετε και τις δικές μου απόψεις γύρω απο το θέμα . Προσωπικά μιλώντας θεωρώ πως εκπροσωπώ πολλούς συναδέλφους μου που είναι στην ίδια ακριβώς κατάσταση με μένα. Είμαι καθηγήτρια αγγλικών και μετά απο την αποφοίτηση μου απο το Πανεπιστήμιο έχω δουλέψει είτε με σύμβαση ορισμένου χρόνου είτε με σύμβαση έργου πάνω κάτω σε όλες τις κατηγορίες εκπαίδευσης που υπάγονται στο ΥΠΕΠΘ .Και αυτό συμβαίνει λόγω ευρύτερης αναζήτησης μου επαγγελματικής και συγχρόνως επειδή θέλω να βλέπω πράγματα. Έχω συμμετάσχει στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ δυο φορές επιτυχώς, κάτι το οποίο στην ουσία με βοήθησε να εργαστώ ως ωρομίσθια καθηγήτρια στην περιφέρεια μου μιας και αποφάσισα νωρίς να εγκαταλείψω το μεγάλο αστικό κέντρο στο οποίο σπούδασα .Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια για εκπαιδευτικούς , γνωρίζω ξένες γλώσσες και υπολογιστές και φέτος είμαι δευτεροετής φοιτήτρια στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα που παρακολουθώ σε συνδυασμό πάντα με την δουλεια μου,της οποίας το ωράριο είναι εντελώς ακατάστατο. Κανείς θα έλεγε καλά γιατί τα παραθέτει όλα αυτα? τι θέλει να της πούμε μπράβο? Όχι...Απλά θέλω να επισημάνω πως σε κάθε περίπτωση πέρα από την κατακτηθείσα απο εμένα προϋπηρεσία στην δημόσια εκπαίδευση που είναι απολύτως νόμιμη και όχι με παραθυράκια και γνωριμίες , θέλω να τονίσω πως πολύς κόσμος ανάμεσα τους και εγώ , με εργασιακή εμπειρία και γνώση του αντικείμενου, ταλαιπωρούμαστε ψυχικά πρωτίστως από την ειλικρινά πιστεύω καλή σας πρόθεση να δημιουργήσετε ένα ορθότερο πλαίσιο διαχείρισης προσωπικού. Γνωρίζω πως υπάρχουν συνάδελφοί μου που με κόπο και αφήνοντας πίσω οικογένειες κατάφεραν να μονιμοποιηθούν στο δημόσιο σχολείο. Γνωρίζω όμως και άλλους που με το τίποτα κατάφεραν πράγματα που άλλοι ονειρεύονται χρόνια ...Αυτό που θα ήθελα να πως εν ολίγοις μέσα απο αυτή την μικρή μου εμπειρία στο δημόσιο σχολείο είναι πως για να βάλουμε πρώτον τον μαθητή πρέπει πρώτα να επιδείξουμε ΣΕΒΑΣΜΟ στον εργαζόμένο...Δηλαδή εαν τρέχει κάποιος από το ένα σημείο στο άλλο πόσες πιθανότητες υπάρχουν να είναι άρτια προετοιμασμένος και να λειτουργήσει σωστά στην τάξη του? Σας λέω εγώ ΚΑΜΙΑ... Οπότε γνώμη μου είναι πως για να λειτουργήσουν οι θεσμοί καλύτερα πρέπει πρώτα να οργανώσουμε μια ορθότερη κατανομή προσωπικού μέσα απο την σύσταση νέων οργανικών θέσεων καθηγητών , ειδικά σε περιπτώσεις που καλύπτονται πάγιες ανάγκες,πράγμα το οποίο έζησα πολλές φορές στο παρελθόν...Το αν κάποιος θα μονιμοποιείται έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κοινωνία μας δεν μπορεί παρά να είναι πολυπρισματικό , λαμβάνοντας υπ"οψιν τόσο την επιτυχία στον διαγωνισμό όσο και την εμπειρια στην εκπαίδευση...κακά τα ψέματα ένας έμπειρος καθηγητής 40 ετών έχει να δώσει πολλά σε μια τάξη αλλά και ο 25αρης δάσκαλος μπορεί επίσης να μεταδώσει άλλα πράγματα....ΟΛΟΙ χρειάζονται... Γιαυτό εκτιμώ πως για να είμαστε δίκαιοι και ολοκληρωμένοι στις κρίσεις μας και τις επιλογές μας θα πρέπει και την εμπειρία να δουμε και τον διαγωνισμό να βελτιώσουμε, και την επιμόρφωση του εκάστοτε υποψηφίου καθηγητή να ελέγξουμε και να μην οδηγούμε τα πράγματα προς μια κατεύθυνση μόνο...πράγμα που προκαλεί ποκίλλες αντιδράσεις...και όχι πάντα αρεστές... Σας ευχαριστώ πολύ.