Η πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ61 έναντι των μεταπτυχιακών και των διδακτορικών αποτελεί κατάφωρη αδικία. Με τον τρόπο αυτό εξισώνονται 4 χρόνια σπουδών με 6 (4+2) του μεταπτυχιακού και με 10 χρόνια (4+2+4) του διδακτορικού. Είμαστε η μόνη χώρα που προηγείται το βασικό πτυχίο έναντι του μεταπτυχιακού και του διδακτορικού.Πώς γίνεται να διδάσκει κάποιος με διδακτορικό τους ΠΕ 71 στο πανεπιστήμιο και μετά να προηγούνται οι φοιτητές του από αυτόν στον πίνακα; Έχουμε κάνει τόσα χρόνια σπουδών, έχουμε πολυετή ανεκτίμητη εμπειρία στην τάξη , η οποία δε λαμβάνεται υπόψη, με αποτέλεσμα να προηγούνται άτομα με λιγότερα χρόνια σπουδών και με μικρότερη ή και ανύπαρκτη εμπειρία. Το δικαιότερο και το πιο λογικό είναι να προτάσσονται οι διδακτορικοί και οι μεταπτυχιακοί. Και αφού δε γίνεται αυτό, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟ 50%. Ακριβώς το ίδιο ποσοστό. Το ποσοστό του 5% είναι εξευτελιστικά μικρό και πέρα για πέρα άδικο. Μέσα από αυτό το νομοσχέδιο με ποιον ακριβώς τρόπο προωθεί το υπουργείο τη διά βίου μάθηση που υποστηρίζει;
Η πρόταξη των ΠΕ71 και ΠΕ61 έναντι των μεταπτυχιακών και των διδακτορικών αποτελεί κατάφωρη αδικία. Με τον τρόπο αυτό εξισώνονται 4 χρόνια σπουδών με 6 (4+2) του μεταπτυχιακού και με 10 χρόνια (4+2+4) του διδακτορικού. Είμαστε η μόνη χώρα που προηγείται το βασικό πτυχίο έναντι του μεταπτυχιακού και του διδακτορικού.Πώς γίνεται να διδάσκει κάποιος με διδακτορικό τους ΠΕ 71 στο πανεπιστήμιο και μετά να προηγούνται οι φοιτητές του από αυτόν στον πίνακα; Έχουμε κάνει τόσα χρόνια σπουδών, έχουμε πολυετή ανεκτίμητη εμπειρία στην τάξη , η οποία δε λαμβάνεται υπόψη, με αποτέλεσμα να προηγούνται άτομα με λιγότερα χρόνια σπουδών και με μικρότερη ή και ανύπαρκτη εμπειρία. Το δικαιότερο και το πιο λογικό είναι να προτάσσονται οι διδακτορικοί και οι μεταπτυχιακοί. Και αφού δε γίνεται αυτό, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟ 50%. Ακριβώς το ίδιο ποσοστό. Το ποσοστό του 5% είναι εξευτελιστικά μικρό και πέρα για πέρα άδικο. Μέσα από αυτό το νομοσχέδιο με ποιον ακριβώς τρόπο προωθεί το υπουργείο τη διά βίου μάθηση που υποστηρίζει;