Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!!! Ειδικότερα, θέλω να τονίσω οτι οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων δεν είναι σε θέση να εργάζονται σε δομές Ε.Ε. Άλλωστε οπως οι απόφοιτοι από άλλες σχολές δεν είναι σε θέση να εργαστούν με βάση το μεταπτυχιακό τους τίτλο,έτσι ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ξεκάθαρο και με τους ΠΕ70.50 και ΠΕ60,50 οτι ΔΕΝ είναι καταρτισμένοι να εργαστούν στις δομές της Ε.Ε. αφού δεν γνωρίζουν τον τρόπο διαχείρισης και εκπαίδευσης ενός παιδιού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες!Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο πως οι γνώσεις και η εκπαίδευση 4 χρόνων που έχει το βασικό πτυχίο των δύο Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής δεν μπορούν να αντικατασταθούν με την ενός χρόνου μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην ειδική αγωγή, πόσο μάλλον στη σχολική ψυχολογία. Ένας απόφοιτος του Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία, τι είδους κατάρτιση εχει ωστε να διαχειριστεί ένα μαθητή στο φάσμα του αυτισμού; Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πρέπει να λαμβάνουν την ποιότητα εκπαίδευσης που τους αρμόζει και την οποία μπορούν να παρέχουν ΜΟΝΟ οι ΠΕ71 και ΠΕ61. Αν λοιπόν, υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό το κράτος που πραγματικά σέβονται τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και νοιάζονται για την ποιότητα εκπαίδευσης τους, τότε δεν πρέπει καν να θίγουν το ζήτημα να εργάζονται σε δομές ε.ε. άτομα μη καταρτισμένα σε θέματα ειδικής αγωγής. Πρέπει επιτέλους να παραμεριστούν τα πολιτικά συμφέροντα των κομμάτων και να δοθεί προτεραιότητα στον ΑΝΘΡΩΠΟ, στις ανάγκες και τα δικαιώματά του!
Στηρίζω τις θέσεις του Σ.Α.Τ.Ε.Α!!! Ειδικότερα, θέλω να τονίσω οτι οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων δεν είναι σε θέση να εργάζονται σε δομές Ε.Ε. Άλλωστε οπως οι απόφοιτοι από άλλες σχολές δεν είναι σε θέση να εργαστούν με βάση το μεταπτυχιακό τους τίτλο,έτσι ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ξεκάθαρο και με τους ΠΕ70.50 και ΠΕ60,50 οτι ΔΕΝ είναι καταρτισμένοι να εργαστούν στις δομές της Ε.Ε. αφού δεν γνωρίζουν τον τρόπο διαχείρισης και εκπαίδευσης ενός παιδιού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες!Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο πως οι γνώσεις και η εκπαίδευση 4 χρόνων που έχει το βασικό πτυχίο των δύο Παιδαγωγικών Τμημάτων Ειδικής Αγωγής δεν μπορούν να αντικατασταθούν με την ενός χρόνου μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην ειδική αγωγή, πόσο μάλλον στη σχολική ψυχολογία. Ένας απόφοιτος του Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία, τι είδους κατάρτιση εχει ωστε να διαχειριστεί ένα μαθητή στο φάσμα του αυτισμού; Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πρέπει να λαμβάνουν την ποιότητα εκπαίδευσης που τους αρμόζει και την οποία μπορούν να παρέχουν ΜΟΝΟ οι ΠΕ71 και ΠΕ61. Αν λοιπόν, υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό το κράτος που πραγματικά σέβονται τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και νοιάζονται για την ποιότητα εκπαίδευσης τους, τότε δεν πρέπει καν να θίγουν το ζήτημα να εργάζονται σε δομές ε.ε. άτομα μη καταρτισμένα σε θέματα ειδικής αγωγής. Πρέπει επιτέλους να παραμεριστούν τα πολιτικά συμφέροντα των κομμάτων και να δοθεί προτεραιότητα στον ΑΝΘΡΩΠΟ, στις ανάγκες και τα δικαιώματά του!