Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη konstantinos72 | 2 Δεκεμβρίου 2009, 13:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Και σε αυτόν το δημόσιο διάλογο πρυτανεύει η λογική «δίκαιο είναι ότι με συμφέρει». Είναι τουλάχιστον λυπηρό οι θέσεις που προτείνονται από τους συμμετέχοντες να διακατέχονται από αυτή τη λογική, όταν μάλιστα είναι εκπαιδευτικοί ή επιθυμούν να γίνουν. Είναι τουλάχιστον αστείο επειδή κάποιος έχει πτυχίο πανεπιστημίου να πιστεύει ότι θα πρέπει να διορίζεται χωρίς κάποια δοκιμασία ή ότι μια γραπτή δοκιμασία προσβάλει το πτυχίο του. Ο μοναδικός τρόπος διορισμού εκπαιδευτικών πρέπει να είναι μόνο μέσω ΑΣΕΠ για το 100% των θέσεων, όπως ακριβώς συμβαίνει για όλες τις θέσεις δημοσίων υπαλλήλων, κάτι που έπρεπε να είχε γίνει με τελεσίδικο τρόπο από το 1998. Η επετηρίδα είναι ο πιο αναξιοκρατικός και ατελέσφορος τρόπος διορισμού. Φυσικά, με μεταβατικές διατάξεις θα μπορούσε να υπάρχει πίνακας αναπληρωτών με κριτήρια τα έτη υπηρεσίας πχ πάνω από 5 έτη και όριο ηλικίας πχ πάνω από τα 30 έτη, για να απορροφηθούν αυτοί που με το παλαιό σύστημα θα διορίζονταν σύντομα . Επίσης δεν είναι δυνατό να διορίζεται κάποιος ως εκπαιδευτικός, επειδή είναι πολύτεκνος. Το ορθότερο θα ήταν να υπάρχει μια επιπλέον μοριοδότηση πχ 4 μόρια.