Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ (ΠΕ12.13) | 2 Δεκεμβρίου 2009, 14:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα κ. Διαμαντοπούλου, Και γω με τη σειρα μου θα ηθελα να σας ρωτησω,αν προκειται στο επομενο διαγωνισμο να εντάξετε την ειδικότητα του Περιβαλλοντολογου. Επειτα απο αρκετα χρονια η ΑΣΠΑΙΤΕ μας ξανα δεχτηκε στο ετησιο προγραμμα της ΕΠΠΑΙΚ ως μελλοντικους εν δυναμει εκπαιδευτικους, αν και σημειωτεον δεν ειμαστε μηχανικοι μονο. Αραγε, θα γίνει το ίδιο με το εκπαιδευτικό σύστημα; θα μπορέσει ο ειδικός, που η τριτοβαθμια εκπαιδευση της Ελλαδας τον κατέστησε ως τον πλέον κατάλληλο,να διδαξει ή ακόμα καλύτερα να καθοδηγησει το παιδι να αποκτησει μια ορθη περιβαλλοντικη αγωγή; Ή θα διαιωνιστει αυτη η αυθαιρεσία; Τα κεντρα περιβαλλοντικης εκπαιδευσης θα περιλαμβάνουν και τον περιβαλλοντολογο ή θα συνεχισουν να λειτουργουν με βαση τις οποιες εθελοντικες ευαισθησιες των γυμναστων, βιολογων και δασκαλων;