• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος T.' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 14:15

    Την άποψή μου για το σύστημα προσλήψεων την έχω γράψει σε προηγούμενο σχόλιο (αυστηρό 60-40). Καθώς όμως έχω διαβάσει ΟΛΑ τα σχόλια που έχουν αναρτηθεί θα ήθελα να κάνω κάποιες παρατηρήσεις. Προς τους θιασώτες του ΑΣΕΠ: Οι σωστές απαντήσεις σε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών δε σε κάνουν αυτόματα καλό καθηγητή. Η τάξη έχει μια δική της δυναμική που ούτε οι καρεκλοκένταυροι του ΥΠΕΠΘ μπορούν να κατανοήσουν. Προς τους υπέρμαχους της εμπειρίας: Δηλαδή παιδιά παραδέχεστε ότι την πρώτη χρονιά που διοριστήκατε αναπληρωτές ήσασταν άσχετοι; Μάλλον όχι! Προσπαθήσατε και βελτιωθήκατε! Μην ξεχνάτε λοιπόν τα παλιά και τώρα μιλάτε ως καρδινάλιοι! Όλοι παλεύουμε για το καλό της εκπαίδευσης με όσα μέσα μπορούμε. Αυτό όμως δεν είναι κατανοητό από αυτούς που βρίσκονται έξω από την εκπαίδευση. Μας θεωρούν άχρηστους και αργόσχολους. Και τώρα έρχεται το υπουργείο να μας ρίξει ακόμα πιο κάτω. Το πρώτο πράγμα με το οποίο καταπιάνεται το υπουργείο είναι οι εκπαιδευτικοί γιατί τάχα αυτοί φταίνε για ό,τι συμβαίνει στη δημόσια εκπαίδευση. Όλα τα λύσαμε οι μεταθέσεις μας φταίνε! Να αξιολογηθούμε! Ναί! Αλλά πώς; Ποιοι είναι οι στόχοι της εκπαίδευσης; Τους έχει διαβάσει κανείς; Λέει πουθενά ότι αποκλειστικός στόχος του λυκείου είναι να γράφουν τα παιδιά καλά στις πανελλαδικές; Ή μήπως οι στόχοι είναι πολύπλευροι, πολυδιάστατοι κι επομένως πολύ πιο δύσκολο να επιτευχθούν αλλά κυρίως να αξιολογηθούν. Το να "δημιουργήσουμε" έναν δημοκρατικό πολίτη είναι ωραίο αλλά πώς αξιολογείται; Φτιάχτε στόχους μετρήσιμους και εμείς δεν φοβόμαστε οποιδήποτε αξιολόγηση! ευχαριστώ για την υπομονή των αναγνωστών!