Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Χρυσαφίδης | 2 Δεκεμβρίου 2009, 14:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Σχετικά με το θέμα των αποσπάσεων εκπαιδευτικών θα ήθελα να αναφερθώ σε μια κατηγορία αποσπάσεων που δεν αφορά ούτε αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο, αλλά ούτε και απόσπασεις σε διοικητικό έργο. Πρόκειται για την ομάδα των εκπαιδευτικών που αποσπώνται σε Πανεπιστημιακά Τμήματα, κυρίως σε Παιδαγωγικά Τμήματα και Καθηγητικές Σχολές, για την επίβλεψη των φοιτητών στις πρακτικές τους ασκήσεις. Η παρουσία των εκπαιδευτικών στη διοργάνωση των πρακτικών ασκήσεων είναι ιδιαίτερα σημαντική, επειδή δεν είναι δυνατό ο υπέυθυνος καθηγητής του μαθήματος να έχει εποπτικά εικόνα άπό την παρουσία 280 φοιτητών στα δημόσια νηπιαγωγεία. Για το λόγο αυτό μάλιστα το προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος συγκεντρωθήκαμε όλοι οι υπέυθυνοι των πρακτικών ασκήσεων, από όλα τα Πανεπιστήμια της χώρα και απευθυνθήκαμε στο ΥΠΕΠΘ, ζητώντας να τηρηθούν οι διαδικασίας μιας δίκαιης απόσπασης εκπαιδευτικών με βάση τον αριθμό των φοιτητών κάθε Τμήματος. Ταυτόχρονα θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι το έργο της επίβλεψης των πρακτικών ασκήσεων απαιτεί καταρτισμένους εκπαιδευτικούς, με ιδιαίτερα προσόντα και πολυετή εμπειρία, ώστε να έχουμε θετικά αποτελέσματα από την παρουσία τους. Εφόσον το Υπουργείο επιθυμεί να δίνεται η ευκαιρία σε πολλούς εκπαιδευτικούς να συνεργάζονται με ΑΕΙ, θα πρέπει να υπάεχει μια τμηματική ανανέωση του δυναμικού. Ανάκληση όλων των παλαιών και αντικατάστασή τους με νέους θα επιφέρει μεγάλες δυσκολίες στα Τμήματα και κυρίως στους φοιτητές, που έχουν αναμφίβολα ανάγκη στην προσπάθεια σύζευξης της θεωρίας με την πράξη. Σε τελική ανάλυση, κ. Υπουργέ, η επιτυχής όχι επιτυχής διεξαγωγή των πρακτικών ασκήσεων έχει άμεση συνέπεια για την προσπάθεια του Υπουργίου, να αναβαθμίσει την παρουσία των εκπαιδευτικών στην τάξη. Υπάρχουν δυο προτάσεις: Η να αποσπάσει το Υπουργείο ικανό αριθμό εκπαιδευτικών για τις πρακτικές ασκήσεις των φοιτητών ή Να προβεί στην προκήρυξη μόνιμων θέσεων ΕΕΔΙΠ ή ΕΤΕΠ που θα αναλάβουν το έργο των αποσπασμένων.