Άρθρο 9 παρ 2.4
<>
Με δεδομένο ότι με τη λειτουργία των Τμημάτων Ένταξης οι μαθητές με αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες που μπορούν να "ενταχθούν" φοιτούν στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης ,στα Ειδικά Σχολεία οι μαθητές που φοιτούν έχουν πιο σοβαρές αναπηρίες και πιο έντονες Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες για να παραχθεί εκπαιδευτικό έργο ο αριθμός των μαθητών πρέπει να είναι από 4 έως 6 . Πρέπει επίσης να μπορεί ο αριθμός των φοιτούντων μαθητών να μειωθεί τους 3 . Η μείωση του αριθμού αφορά στις περιπτώσεις ,στις οποίες οι μαθητές παρουσιάζουν διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές ή πολλαπλές αναπηρίες και γίνεται ύστερα από εισήγηση του ΚΕΔΥ και τη σύμφωνη γνώμη του Συμβούλου Ειδικής Αγωγής .
Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να απαλειφθεί οπωσδήποτε από το σχέδιο η φράση <>
Άρθρο 9 παρ 2.4 <> Με δεδομένο ότι με τη λειτουργία των Τμημάτων Ένταξης οι μαθητές με αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες που μπορούν να "ενταχθούν" φοιτούν στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης ,στα Ειδικά Σχολεία οι μαθητές που φοιτούν έχουν πιο σοβαρές αναπηρίες και πιο έντονες Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες για να παραχθεί εκπαιδευτικό έργο ο αριθμός των μαθητών πρέπει να είναι από 4 έως 6 . Πρέπει επίσης να μπορεί ο αριθμός των φοιτούντων μαθητών να μειωθεί τους 3 . Η μείωση του αριθμού αφορά στις περιπτώσεις ,στις οποίες οι μαθητές παρουσιάζουν διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές ή πολλαπλές αναπηρίες και γίνεται ύστερα από εισήγηση του ΚΕΔΥ και τη σύμφωνη γνώμη του Συμβούλου Ειδικής Αγωγής . Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να απαλειφθεί οπωσδήποτε από το σχέδιο η φράση <>