Άρθρο 6
Να προστεθεί πριν την παράγραφο 4)
α) "Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ο εκπαιδευτικός του Τ.Ε. δύναται σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της γενικής τάξης να εξετάσει με διαφοροποιημένο διαγώνισμα τριμήνου/τετραμήνου από αυτό της γενικής τάξης."
β) "Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ο εκπαιδευτικός του Τ.Ε. συμμετέχει ισότιμα στις εισηγήσεις των μαθημάτων του, στις γραπτές ανακεφαλαιωτικές, απολυτήριες και επαναληπτικές εξετάσεις καθώς επίσης και στην εξέταση των προφορικά εξεταζόμενων μαθητών τους."
Αιτιολόγηση
Πρέπει να δοθούν οι παραπάνω δυνατότητες στους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε. ώστε να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ισότιμα με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, αλλά και για να ωφεληθεί η σχολική μονάδα και οι μαθητές από τις εξειδικευμένες γνώσεις τους.
Χριστινάκης Β.
Δ/ντης του ΤΕΕ Ειδικής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου
Άρθρο 6 Να προστεθεί πριν την παράγραφο 4) α) "Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ο εκπαιδευτικός του Τ.Ε. δύναται σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της γενικής τάξης να εξετάσει με διαφοροποιημένο διαγώνισμα τριμήνου/τετραμήνου από αυτό της γενικής τάξης." β) "Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ο εκπαιδευτικός του Τ.Ε. συμμετέχει ισότιμα στις εισηγήσεις των μαθημάτων του, στις γραπτές ανακεφαλαιωτικές, απολυτήριες και επαναληπτικές εξετάσεις καθώς επίσης και στην εξέταση των προφορικά εξεταζόμενων μαθητών τους." Αιτιολόγηση Πρέπει να δοθούν οι παραπάνω δυνατότητες στους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε. ώστε να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ισότιμα με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, αλλά και για να ωφεληθεί η σχολική μονάδα και οι μαθητές από τις εξειδικευμένες γνώσεις τους. Χριστινάκης Β. Δ/ντης του ΤΕΕ Ειδικής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου