Όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μοριοδοτούνται ενιαία και να μην υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ τους. Όσοι προσφέρουν στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης τόσα χρόνια, ώστε να λειτουργούν οι σχολικές δομές, δεν μπορεί να απαξιώνονται ξαφνικά, ώστε να προκρίνονται συγκεκριμένοι κλάδοι. Όπως επίσης δεν μπορεί να υπάρχουν ημερομηνίες λήξης στην απόκτηση γνώσεων. Ένας κάτοχος μεταπτυχιακού με ημερομηνία πριν την δημοσίευση του νόμου, πως θεωρείται αποδεκτός για συγκεκριμένες προσλήψεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ ένας άλλος με κατοπινή ημερομηνία όχι; Δεν πρέπει να υπάρχει κατηγοριοποίηση και διαχωρισμός των εκπαιδευτικών. Όλοι μπορούμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε μαζί.
Όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μοριοδοτούνται ενιαία και να μην υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ τους. Όσοι προσφέρουν στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης τόσα χρόνια, ώστε να λειτουργούν οι σχολικές δομές, δεν μπορεί να απαξιώνονται ξαφνικά, ώστε να προκρίνονται συγκεκριμένοι κλάδοι. Όπως επίσης δεν μπορεί να υπάρχουν ημερομηνίες λήξης στην απόκτηση γνώσεων. Ένας κάτοχος μεταπτυχιακού με ημερομηνία πριν την δημοσίευση του νόμου, πως θεωρείται αποδεκτός για συγκεκριμένες προσλήψεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ ένας άλλος με κατοπινή ημερομηνία όχι; Δεν πρέπει να υπάρχει κατηγοριοποίηση και διαχωρισμός των εκπαιδευτικών. Όλοι μπορούμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε μαζί.