Άρθρο 9 Παράγραφος 2 3)
Να τροποποιηθεί με την προσθήκη του έντονου κειμένου
3. Υπάρχει η δυνατότητα διαμόρφωσης του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος, σε κάθε μάθημα, σε όλες τις αυτοτελείς ΣΜΕΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με την προϋπόθεση ότι οι μαθητές θα διδάσκονται όλα τα μαθήματα που προβλέπονται στο ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα εφόσον υπάρχει το αντίστοιχο εκπαιδευτικό προσωπικό. Ο τρόπος προσέγγισης της διδασκόμενης ύλης, είναι ανάλογος με τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή και αναμορφώνεται με βάση τα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης.
Αιτιολόγηση
Η προϋπόθεση που θέτει για την διδασκαλία όλων των μαθημάτων μπορεί να μην είναι εφικτή λόγω ελλείψεως του αντίστοιχου προσωπικού. Πρέπει να προστεθεί λοιπόν η παραπάνω τροποποίηση ώστε να μην μείνει κενό γράμμα η εν λόγω παράγραφος.
Χριστινάκης Β.
Δ/ντης του ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου
Άρθρο 9 Παράγραφος 2 3) Να τροποποιηθεί με την προσθήκη του έντονου κειμένου 3. Υπάρχει η δυνατότητα διαμόρφωσης του εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος, σε κάθε μάθημα, σε όλες τις αυτοτελείς ΣΜΕΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με την προϋπόθεση ότι οι μαθητές θα διδάσκονται όλα τα μαθήματα που προβλέπονται στο ωρολόγιο και αναλυτικό πρόγραμμα εφόσον υπάρχει το αντίστοιχο εκπαιδευτικό προσωπικό. Ο τρόπος προσέγγισης της διδασκόμενης ύλης, είναι ανάλογος με τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή και αναμορφώνεται με βάση τα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης. Αιτιολόγηση Η προϋπόθεση που θέτει για την διδασκαλία όλων των μαθημάτων μπορεί να μην είναι εφικτή λόγω ελλείψεως του αντίστοιχου προσωπικού. Πρέπει να προστεθεί λοιπόν η παραπάνω τροποποίηση ώστε να μην μείνει κενό γράμμα η εν λόγω παράγραφος. Χριστινάκης Β. Δ/ντης του ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ Βαθμίδας Ρόδου