Τα ΚΕΔΔΥ αλλάζουν πάλι όνομα και σίγουρα η ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ παραμένει εκτός του προφίλ των ΚΕΔΔΥ. Τα ΚΕΔΔΥ είναι υποστελεχωμένα με πολύ κακές συνθήκες λειτουργίας, χωρίς καμία στήριξη από το ξεκίνημα τους από καμιά πολιτική ηγεσία, καλούνται όμως να καλύψουν πολλαπλές ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού, να συνεργαστούν με συναδέλφους στα σχολεία να ενημερώσουν τους γονείς. Οι ΕΔΕΑΥ θα πρέπει να είναι μέρος των ΚΕΔΔΥ να λειτουργούν συντονισμένα για όλες τις προαναφερθείσες ανάγκες και να στελεχωθούν όλες οι δομές από μόνιμο προσωπικό που επιβάλλεται να προσληφθεί. Χρειάζεται να αξιοποιηθεί η σωρευμένη εμπειρία των εργαζομένων των ΚΕΔΔΥ, να στελεχωθούν με επαρκή προσωπικό όλων των ειδικοτήτων ιδιαίτερα ΠΕ31 σε κάθε περιφερειακό ΚΕΔΔΥ. Έτσι θα εξυπηρετηθεί κατά καλύτερο τρόπο η ανάγκη για υποστηρικτική παρέμβαση στο γενικό σχολείο χωρίς να αποδυναμωθεί η παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών στους μαθητές των Ειδικών Σχολείων.
Τα ΚΕΔΔΥ αλλάζουν πάλι όνομα και σίγουρα η ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ παραμένει εκτός του προφίλ των ΚΕΔΔΥ. Τα ΚΕΔΔΥ είναι υποστελεχωμένα με πολύ κακές συνθήκες λειτουργίας, χωρίς καμία στήριξη από το ξεκίνημα τους από καμιά πολιτική ηγεσία, καλούνται όμως να καλύψουν πολλαπλές ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού, να συνεργαστούν με συναδέλφους στα σχολεία να ενημερώσουν τους γονείς. Οι ΕΔΕΑΥ θα πρέπει να είναι μέρος των ΚΕΔΔΥ να λειτουργούν συντονισμένα για όλες τις προαναφερθείσες ανάγκες και να στελεχωθούν όλες οι δομές από μόνιμο προσωπικό που επιβάλλεται να προσληφθεί. Χρειάζεται να αξιοποιηθεί η σωρευμένη εμπειρία των εργαζομένων των ΚΕΔΔΥ, να στελεχωθούν με επαρκή προσωπικό όλων των ειδικοτήτων ιδιαίτερα ΠΕ31 σε κάθε περιφερειακό ΚΕΔΔΥ. Έτσι θα εξυπηρετηθεί κατά καλύτερο τρόπο η ανάγκη για υποστηρικτική παρέμβαση στο γενικό σχολείο χωρίς να αποδυναμωθεί η παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών στους μαθητές των Ειδικών Σχολείων.