• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΟΝΤΟΠΑΝΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 15:42

    ΣΤΟΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΟΥΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ 3ΩΡΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΑΛΛΑ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Πτυχία, Μεταπτυχιακά, Διδακτορικά και φυσικά Παιδαγωγική Κατάρτιση). Κα Υπουργέ, θα ήθελα να τονίσω τον απαράδεκτο και αναχρονιστικό τρόπο πρόσληψης των εκπαιδευτικών με διαγωνισμό ΑΣΕΠ ο οποίος παραπέμπει σε Πανελλήνιες εξετάσεις ευνοώντας την παπαγαλία και αγνοώντας τις πραγματικές και απαιτητικές ικανότητες που πρέπει να έχει ο εκπαίδευτικός για να έχει τη δυνατότητα να μπει σε μια τάξη. Προτείνεται λοιπόν η πρόσληψη των εκπαιδευτικών να γίνεται μόνο με μοριοδότηση των τυπικών τους προσόντων καθώς και της προυπηρεσίας τους η οποία είναι άδικο να προέρχεται μόνο από τη Β/θμια εκπαίδευση και όχι για παράδειγμα και από την Γ/θμια. Επιπρόσθετα, είναι πολύ σημαντικό να επιλέγονται άτομα με παιδαγωγική κατάρτηση στην ειδικότητά τους. Για το λόγο αυτό τα άτομα με παιδαγωγική καταρτιση ΑΣΠΑΙΤΕ πρέπει να έχουν απόλυτη προτεραιότητα έναντι όλων των άλλων. Θα ήθελα επίσης να επισημάνω την άδικη κατανομή θέσεων μεταξύ εκπαιδευτικών που διδάσκουν τα ίδια μαθήματα σε πρώτη και δεύτερη ανάθεση. Για παράδειγμα, ένας Κοινωνιολόγος ΠΕ10 διδάσκει τα ίδια μαθήματα με τους Πολιτικών και Νομικών Επιστημών ΠΕ13 καθώς και με τους Οικονομολόγους ΠΕ09, παρόλαυτά για κάποιο λόγο οι διευθυντές των σχολείων επιλέγουν να καλύπτουν τα κενά τους κυρίως με Οικονομολόγους αδικώντας τη σημαντικότητα των δυο άλλων ειδικοτήτων στην κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών. Θεωρώ ότι πρέπει να δωθεί επιτέλους μια ουσιώδης λύση στο εκπαιδευτικό σύστημα με εκπαιδευτικούς που είναι πραγματικά έτοιμοι και ικανοί να προσφέρουν στους μαθητές.