• Σχόλιο του χρήστη 'ANNA' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 16:03

    Αξιότιμη κ. Υπουργέ, εδώ και 4 χρόνια εργάζομαι ως ωρομίσθια Αγγλικής και διανύω πάνω από 650 χλμ. όλη την βδομάδα. Με το να αναφέρω το προσωπικό μου παράδειγμα δεν θέλω να συγκινήσω κάποιον απλά θεωρώ πως είναι η ελληνική πραγματικότητα που ζουν καθημερινά χιλιάδες εκπαιδευτικοί σ'ολην την χώρα. Και μέσα σ'ενα βράδυ συνειδητοποιήσαμε όλοι μαζί πώς κάνουμε τόσο κόπο άδικα. Θεωρώ πως κάποια σημεία των προτάσεων σας είναι πραγματικά σωστά και θα βοηθήσουν πολύ στην βελτίωση της παιδείας. Πως όμως η αλλαγή του συστήματος πρόσληψης εκπαιδευτικών ζημιώνει την παιδεία μέχρι σήμερα; Κατά την δική μου ταπεινή γνώμη δεν θα έπρεπε να βάζουμε τον ΑΣΕΠ και την αξιοκρατία στην ίδια ζυγαριά. - Είναι αξιοκρατικό ένας νέος που μόλις έχει αποφοιτήσει από το πανεπιστήμιο χωρίς πείρα να περνά τον ΑΣΕΠ απλά και μόνο έχει διδαχθεί την ύλη πιο πρόσφατα από έναν εκπαιδευτικό που διδάξει είτε στον δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα πάνω από 10 χρόνια; - Είναι αξιοκρατικό ο νέος αυτός να είναι διοριστείς στον ΑΣΕΠ απλά και μονό επειδή ο καθηγητής Πανεπιστημίου που του έκανε μάθημα να είναι ένα από αυτά τα άτομα που επιλεγούν τα θέματα του ΑΣΕΠ κι άρα αυτός ο νεος να έχει περισσότερες πιθανότητες από άλλους; - Είναι αξιοκρατικό να πρέπει κάποιος να ξοδέψει μια περιουσία στα φροντιστήρια προετοιμασίας για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ οπού διδάσκουν άτομα τα οποία είναι στην επιτροπή επιλογής θεμάτων; Ελπίζω όλες οι απόψεις και οι απελπισμένες εκκλήσεις τόσων εκπαιδευτικών αυτήν την ανοιχτή διαβουλευση να ληφθούν πραγματικά υποψιών και να μην έχει ήδη αποφασιστεί ερήμην μάς το μέλλον μας. Με σεβασμό ΆΝΝΑ