• Σχόλιο του χρήστη 'γεωργία Κ.' | 2 Δεκεμβρίου 2009, 16:18

    ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ όλοι οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας αναρωτιώμαστε γιατί και με ποια λογική το υπουργείο βάζει ως προτεραιότητα τη πρωτοβάθμια; μήπως γιατί σε λίγο θα δούμε να ξεφυτρώνουν ιδιωτικά γυμνάσια και λύκεια σε όλη την ελλάδα; δεν έχουμε δει κανένα νηπιάκι να βάζει γκαζάκια... οι έφηβοι με το σχολείο-παρωδία (βλέπε ΠΔΣ που σπάνια βοηθάει), με την ψυχολογική πίεση από γονείς που εν μέσω οικονομικής κρίσης ξεζουμίζονται για τα χρήματα των φροντιστηρίων και των ιδιαιτέρων μαθημάτων, με τη προοπτική ενός μέλλοντος χωρίς ελπίδα, που αλήθεια θα διοχετεύσουν αυτή την αγανάχτηση; η ανεργία των καθηγητών οδηγεί σε δύο δεινά: το ένα είναι καθηγητές που διορίζονται κουρασμένοι έχοντας περάσει διά πυρός και ύδατος, (εκτός βέβαια από τους τυχερους...) το άλλο είναι τα παράνομα και φυσικά αφορολόγητα χρήματα των ιδιαιτέρων μαθημάτων; υπάρχει άραγε κάποιος καθηγητής αδιόριστος που να μη κάνει ιδιαίτερα; εγώ προσωπικά δε γνωρίζω κανέναν. πόσοι από αυτούς κόβουν αποδείξεις; εγώ γνωρίζω έναν! καταλαβαίνετε τι γίνεται; η ανάγκη για ιδιαίτερα μαθήματα στη γ΄ λυκείου κυρίως αποκαλύπτει τη σαθρότητα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. ποιος μπορεί να κάνει μάθηματα κατεύθυνσης σε τάξη με πάνω από 5 μαθητές διαφορετικών επιπέδων συνήθως; στον κο Πανάρετο θα πρότεινα να κάνει και ένα γκάλοπ στους φοιτητές του, για το πόσοι πηγαν ιδιαίτερα πριν τις παναλλήνιες και αν τους έκοβαν αποδείξεις; εγώ υπολογίζω ένα 95% αν και δε ξέρω από στατιστικές... δυστυχώς το υπουργείο εξαντλεί τη μέριμνά του για όλα αυτά μη επιτρέποντας στους ωρομίσθιους των 300 ευρώ να κάνουν ιδιαίτερα. λες και κανένας το τηρεί και αυτό... εδώ κάνουν ιδιαίτερα οι μόνιμοι... λοιπόν όλοι εμείς οι αδιόριστοι που κάποια στιγμή κάναμε ή κάνουμε ιδιαίτερα παράνομα δε θα ήταν λογικό να μας δινόταν η δυνατότητα να προσφέρουμε αυτό ακριβώς το ίδιο έργο νόμιμα σε κάποιο σχολείο; αφού εξάλλου οι οικογένειες δίνουν αυτά τα χρήματα; γιατί το υπουργείο εθελοτυφλεί λέγοντας ότι δεν υπάρχουν ανάγκες στα σχολεία και ότι όλα τα κενά θα καλυφθούν δήθεν από τους παράνομα αποσπασθέντες; λοιπόν πρέπει να γίνουν ταυτόχρονα δύο πράγματα: το ένα είναι η ενημέρωση των γονιών και των μαθητών (ακόμα και με διαφημίσεις στη τηλεόραση) για το παράνομο των ιδιαιτέρων χωρίς αποδείξεις. το δεύτερο η μαζική πρόσληψη καθηγητών, με τη μείωση των μαθητών κυρίως στις τάξεις του λυκείου , και τη δημιουργία του ολοημέρου που θα αντικαταστήσει την πδς.