Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δήμητρα Αγγέλου | 25 Νοεμβρίου 2009, 19:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γεια σας. Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να εκφράσω την ανησυχία μου μετά τις εξαγγελίες του υπουργείου παιδείας.Καταρχήν θα ήθελα να ενημερώσω ( κάτι που δεν πολυαναφέρεται ) ότι όσον αφορά την πρόσληψη στην πρόσθετη διδακτική στήριξη υπήρχε έστω ένα αντικειμενικό κριτήριο για τις προσλήψεις.Προηγούνταν οι έχοντες τρία παιδιά και πάνω.Βάση αυτού του κριτηρίου και χωρίς να έχω κανένα γνωστό διορίστηκα πέρυσι για πρώτη φορά στην ΠΔΣ σε τέσσερις διαφορετικές διευθύνσεις προκειμένου να συμπληρώσω το δεκάωρο.Έφερα ανθρώπους από την επαρχία και γενικά υποχρεώθηκα σε άλλους ανθρώπους( γιατί όταν έχεις μικρά παιδιά εξαρτάσαι) προκειμένου να πραγματοποιήσω το όνειρό μου. Αυτό της διδασκαλίας .Φέτος διορίστηκα πάλι στην ΠΔΣ λόγω παλαιότητας πτυχίου(είμαι βλέπετε και ΄¨απο αυτούς που αδικήθηκαν λόγω της κατάργησης της επετηρίδας).Θεωρώ ότι το 60%από τον ΑΣΕΠ και40%από την προυπηρεσία ανεξάρτητα από τον ΑΣΕΠ είναι ένα καλό ποσοστό γιατί υπάρχει μια ισορροπία καθώς και το 20% των αναπληρωτων στους τρίτεκνους με βάση το υπάρχον σύστημα στους πίνακες .Είμαι και υπέρ του νόμου των πολυτέκνων.Γιατί πιστεύω στο κοινωνικό κράτος και εξάλλου τελικά τι να την κάνουμε την παιδεία χωρίς παιδιά.Βέβαια μακάρι και η ΠΔΣ(με εξαιρεση την τριτεκνία που ετσι κι αλλιώς είναι αντικειμενικό το κριτήριο),οι προσλήψεις στην Σιβιτανίδειο και στην εκκλησιαστικη εκπαίδευση να γίνονται από τους πίνακες με βάση τα υπάρχοντα κριτήρια.Έτσι δεν θα υπάρχουν και αυτά τα λίγα παράθυρα για τις προσλήψεις.Πιστεύω στη συνεχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αλλά και στην πραγματική θέληση του εκπαιδευτικού για προσφορά .Φυσικά εννοείται ότι θα πρέπει να δοθεί ένα τέλος στο να παίρνει κάποιος τα μόρια μιας περιοχής ενώ εργάζεται αλλού.Τα μόρια πρέπει να μένουν στα σχολεία και να τα παίρνει όποιος εργάζεται εκεί(αρκετά προβλήματα αντιμετωπίζουν οι μαθητές και γενικά οι ήρωες,κατά τη γνώμη μου, κάτοικοι των ακριτικων περιοχών).Τέλος θα ήθελα να γίνονται όλοι οι φορείς της εκπαίδευσης συμμέτοχοι σε πολλές πολιτιστικές εκδηλώσεις γιατί παιδεία δεν είναι μόνο γνώσεις αλλά και πολιτισμός με την ευρεία έννοια. Με εκτίμηση μία ωρομίσθια τρίτεκνη εκπαιδευτικός